قرار نیست در هفته ششم لیگ برتر قضاوت کنم


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895822

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل سفر به استرالیا در هفته ششم لیگ برتر قضاوت نمی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا فغانی داور بین المللی ایرانی درباره دلیل حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: در این دو هفته ای که در ایران بودم امروز فرصت داشتم برای دقایقی به ایران بیایم و در داوری در خدمت دوستانمان باشم. کمیته و بخش

وی در مورد اینکه آیا در هفته ششم لیگ برتر قضاوت خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: نه، باید به استرالیا برگردم زیرا تمرینات پیش فصل ما به زودی در استرالیا شروع می شود و باید آنجا باشم.

داور بین المللی فوتبال کشور درباره اینکه آیا داوران ایرانی مستحق این همه اعتراض هستند به ما گفت: معمولاً در هفته های ابتدایی لیگ اعتراض می شود زیرا تیم ها به دنبال امتیاز هستند. داوران نیز مانند تیم ها جوان شده اند و تیم ها باید تحمل بیشتری داشته باشند به خصوص در مورد داوران جوان تا بتوانند با تمرکز و آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

فغانی با بیان اینکه تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر در آستانه تغییر است، تصریح کرد: امیدوارم ثبات مدیریتی بیش از گذشته حاکم شود و تیم ملی با آرامش وارد مسابقات شود و به رده دوم صعود کند. برای اولین بار در مسابقات جهانی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در ورود جدی است؟ VAR وی گفت: من نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و مسئولان باید صحبت کنند، اما موانع زیادی بر سر راه وجود دارد و افراد زیادی باید برای فعال شدن این سامانه در کشورمان کمک کنند، اما امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. در اسرع وقت.



دیدگاهتان را بنویسید