قرعه کشی جام باشگاه های تکواندو آسیا برگزار شد / تکواندوکاران حریفان خود را شناختند

زمان: 09:10
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775713

مراسم قرعه کشی دهمین دوره جام باشگاه های آسیا شامگاه چهارشنبه 21 مهر در سالن کنفرانس هتل استقلال تهران برگزار شد و تکواندوکاران حاضر در این رویداد با حریفان خود دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، دهمین دوره جام ملت های آسیا امروز از ساعت 9 صبح (چهارشنبه 21 مهر) با حضور 111 تکواندوکار در قالب 10 تیم از ایران (3 تیم / شهرداری ورامین) آغاز می شود. ) – لوازم خانگی خان خان – دانشگاه آزاد) ، عراق (2 تیم / پلیس – برق) ، هند (2 تیم / سای – واژه آریایی) افغانستان ، پاکستان ، عمان و لبنان در هتل استقلال پارسیان تهران برگزار می شود.

نشست حامیان و مراسم قرعه کشی این رویداد از ساعت 19 تا 20:30 دیروز (سه شنبه – 10 مهر) با حضور سید محمد پولادگر ، نایب رئیس اتحادیه آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو ایران ، عثمان دلدار ، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو نایب رئیس فدراسیون تکواندو انگلستان به عنوان ناظر مسابقات و رهبران تیم های شرکت کننده در مسابقات عمل کرده است و بازیکنان هوگو حاضر رقبای خود را می شناسند.

در ابتدای این مراسم ، سید محمد پولادگر ، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: “بسیار خوشحالم که میزبان شما در دهمین دوره جام باشگاه های آسیا هستم. همانطور که می دانید ، ایران پیشنهاد برگزاری مسابقات به این شکل را داده است و خدا را شکر هر سال شاهد برگزاری باشکوه این مسابقات هستیم و امیدوارم روزی شاهد رویدادهای مربوط به باشگاه های جهان باشیم. برای همه شما آرزوی سربلندی و موفقیت دارم و امیدوارم تکواندوکاران بتوانند توانایی های خود را در این رویداد نشان دهند.

حافظ مهدوی ، رئیس هیئت داوران ، سپس قوانین داوران را توضیح داد و سپس مسابقات کنار کشید.

این مسابقات در هشت وزن 54- ، 58- ، 63- ، 68- ، 74- ، 80- ، 87- و +87 کیلوگرم دنبال می شود.

جام باشگاه های آسیا G1 به مدال آوران طلا ، نقره و برنز به ترتیب 10 ، 6 و 3.6 امتیاز تعلق می گیرد تا رتبه المپیک خود را افزایش دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید