قزوین در شرایط تاج زانو می زند / مقامات استانی برای تقویت کشتی آستین بالا می زنند

وی افزود: رتبه فنی کشتی قزوین در سال 2009 به رتبه یازدهم در کشور رسید و ما برای بهتر شدن این وضعیت از برگزاری مسابقات بین المللی در روز جهانی کودک اجتناب کردیم اما با بحث تاج و تعطیلی باشگاه ها و هیئت های ورزشی باشگاه کنلت با مشکلاتی روبرو شد. ؛ در همین حال ، دوره چهار ساله هیئت کشتی در سال 1399 به پایان رسید و تا جلسه وقفه ای وجود داشت ، بنابراین یک سال دیگر باختیم.

رئیس هیئت کشتی قزوین گفت: قزوین با توجه به شرایط خاص آن ، از روزی که هیئت کشتی را دریافت کردیم ، سعی کردیم زیرساخت ها را بهبود بخشیده و فضاهای کاربردی مناسبی را برای رشد و ارتقاء کشتی در این استان و برای مسابقات جهانی روز کودک در این زمینه. و برای شناسایی استعدادها ایجاد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ضیافت تاج بیش از استانهایی مانند مازندران که همیشه در رده های اول تا ششم کشور قرار دارند و قهرمانانی خودساز دارند ، قزوین را درگیر کرده است. کاهش نیافت و رتبه کشتی قزوین سقوط کرد.

شناسایی استعدادها و بهبود زیرساخت های کشتیرانی استان قزوین در دستور کار است

حیدری تأکید کرد: در طول چند ماهی که هیئت کشتی را در اختیار گرفتیم ، فعالیت هایی مانند مسابقات انتخابی غیر ورزشکاران استانی ، حفظ شرایط سالم و به صورت محدود انجام داده ایم. اکنون با تزریق واکسن ، شرایط برگزاری و شرکت در مسابقات برای ما فراهم شده است.

وی افزود: اگرچه اوضاع رو به بهبود است و تیم نونهالان فرنگی در لرستان در حال رقابت است ، اما برای جلب توجه والدین باید بیشتر تلاش کنیم زیرا هنوز بسیاری از افراد از سلامت فرزندان خود مطمئن نیستند.

رئیس هیئت کشتی استان گفت: وضعیت تاج باعث شده این روزها به عقب برگردیم و در مورد استعدادها و زیرساخت ها بحث کنیم ، زیرا این یک واقعیت است که ما بزرگسالان ، جوانان نداریم و با امید مبارزه می کنیم و باید کار کنیم. زمین بالا “

حیدری تاکید کرد: کشتی یک ورزش دشوار ، طولانی مدت و پرهزینه است؛ بنابراین ، توصیه می کنیم خانواده هایی که مشغول کشتی هستند ، ابتدا فرزند خود را در ژیمناستیک ثبت نام کنند ، زیرا این تمرین باعث تقویت عضلات و فیزیک ورزشکار می شود.

توسعه مبارزات قزوین مستلزم تلاش استان بود

وی گفت: در حال حاضر دو کشتی گیر جوان قزوینی در اردوهای تیم های ملی حضور دارند و چند ورزشکار پشت درهای تیم ملی حضور دارند اما همچنان باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم تا در بحث تیمی موفق شویم. “

من به صراحت می گویم که علی رغم مساعدت های اداره کل ورزش و جوانان ، ما هنوز مشکلاتی داریم ، زیرا بودجه محدود اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از همه هیئت های ورزشی کافی نیست ، بنابراین معتقدم کشتی ورزش سنتی و ملی ما است. “” ما به تلاش های استانی نیاز داریم.

حیدری گفت: اگر از ما حمایت شود ، مردم نیز از این مبارزه استقبال می کنند ، زیرا تقریباً در همه شهرها حداقل یک باشگاه کشتی وجود دارد و کشتی زنان در حومه شهر فعال است.

وی یادآور شد: کشتی قزوین جوایزی از جمله کسب رتبه یازدهم کشوری ، حضور دو کشتی گیر آزادکار قزوینی در اردوی تیم ملی ، حضور محسن کوچنژاد در جام بین المللی و مدال 5 نفر از نونهالان قزوین در روز جهانی کودک را دریافت کرد. در سال 1998

رئیس هیئت استان در پایان گفت: از کارکنان و کارشناسان کشتی می خواهم که فضای استان را به سمت همدلی ، زبان مشترک و دوستی سوق دهند و توجه بیشتری به کشتی داشته باشند تا بتوانیم موفق شویم. همچنین مصاحبه های مفصلی با مقامات ارشد استانی در مورد وضعیت کشتی ، حقوق و بی توجهی به ورزش انجام دهید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید