قطر جزو 3 لیگ برتر فوتبال آسیاست/ مستحق اخراج مقابل السد نبودم، داور مرا سرکوب کرد!


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810973

مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی گفت: نباید مقابل السد اخراج می شدم و معتقدم داور در این دیدار مرا سرکوب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا و به نقل از روزنامه الوطن قطر; محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش ایرانی تیم فوتبال الاهلی در این مصاحبه گفت:

* ارزیابی شما از نتایج تیم الاهلی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر چیست؟

نتایج خوب است، اما فکر می کنم می توانستیم بهتر عمل کنیم. در بسیاری از مسابقات شانس برد یا تساوی را از دست دادیم و این به دلیل بدشانسی و عدم تمرکز بود. این فوتبال است و الاهلی مستحق شکست در بازی های زیادی نبود.

* می گویید از عملکرد الاهلی در این فصل راضی هستید؟

از نظر کار تیمی هم باید بگویم که تا به حال فوتبال زیبایی ارائه کرده ایم. در واقع ما با فراز و نشیب های هر بازی سازگار می شدیم. بنابراین الاهلی شایسته حضور در کنار تیم های رزمنده بود. در فوتبال شانس وجود دارد، اما در هر صورت باید تلاش کرد، زیرا این مهمترین چیز است. پیروزی همیشه بهترین انگیزه برای بازی بعدی است. 3 بازی در لیگ ستارگان قطر پیشرو داریم و روی کسب بهترین نتایج و جایگاه خوب در جدول تمرکز کرده ایم.

* فکر می کنی الاهلی مستحق جایگاه بهتری در جدول رده بندی لیگ ستارگان بود؟

به نظرم نتایج الاهلی در این فصل راضی کننده است، هر چند شایسته جایگاه بهتری در جدول بودیم. شروع خوبی در لیگ داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. این موضوع باعث شد حریفان به ما تکیه کنند و پس از مدتی به دلیل فشار در مسابقات و غیبت چند بازیکن به دلیل مصدومیت زمین خوردیم. بدون شک دیدارهای بعدی سخت تر خواهد بود و بازیکنان الاهلی به مسئولیت خود واقف هستند، هرچند باید با این شرایط کنار بیاییم و برای هر مسابقه راه حلی داشته باشیم.

* انتظارات از بازی های آینده چیست؟

درگیری های سختی داریم و البته پیش بینی نتیجه کار سختی است. این در فوتبال طبیعی است. به خصوص وقتی می خواهید در مورد بازی های مهم و سخت صحبت کنید. همه تیم ها آرزوی پیوستن به صدر جدول یا فرار از سقوط را دارند. سایر دیدارها چالش بزرگی برای الاهلی است و باید آن را ببریم. نتایج خوب همیشه به شما اعتماد به نفس و بهترین ها را می دهد. همه تیم ها شایسته احترام هستند و هر تیمی شانس برد دارد. با همان عزم و هیجان قبلی خود را آماده می کنیم.

* ارزیابی کلی شما از سطح فنی لیگ ستارگان قطر چیست؟

راستش را بخواهید قبل از ورود به دوحه انتظار نداشتم این همه پیشرفت را در لیگ ستارگان ببینم. به نظرم سطح فنی بازی ها خوب است. شاهد رقابت قوی و نزدیک بودیم. این منجر به سطح فنی بالای لیگ ستارگان شد. همه تیم ها می خواهند بهتر شوند به خصوص بعد از قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا در سال 2019 به نظر من قطر یکی از 3 لیگ برتر منطقه آسیا است.

* نظرت در مورد برد زودهنگام السد در لیگ ستارگان قطر چیست؟

السد از ابتدای فصل سطح فنی بسیار خوبی از خود نشان داده است. فکر می کنم همه بازی ها مساوی بود به جز السد. السد بهترین تیم قطر و حتی آسیا است زیرا بهترین امکانات را برای حضور در این کشور و قاره دارد.

* پیوستنش به الاهلی چطور بود؟

قبل از پیوستن به الاهلی در لیگ ستارگان، پیشنهادهای زیادی از اروپا از جمله آلمان داشتم. با این اوصاف بازی در قطر را انتخاب کردم و پشیمان نیستم. به خاطر داشته باشید که قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 آماده می شود و در کانون توجه قرار دارد.

* از اتفاقات بازی اخیر مقابل السد و اخراج خود صحبت کنید.

ابتدا می خواهم موضوعی را روشن کنم که با داور برخورد نکردم. فقط می خواستم به داور بفهمانم که عمداً با دستم توپ را لمس نکردم. سعی کردم با داور تماس بگیرم و شرایطم را توضیح دهم. من مستحق اخراج نبودم و یک کارت زرد کافی بود. با این حال برخی از هم تیمی هایم مانع این کار من شدند و نتوانستند موقعیت من را درک کنند.

* می گویید مستحق کارت قرمز نبودید؟

بله، قاضی به من توهین کرد. من مستحق اخراج و کارت قرمز نبودم. اصرار من بعد از دیدن فیلم بیشتر شد.

* نظرت در مورد شکست 8 بر 2 الاهلی مقابل السد چیست؟

ما مستحق این نتیجه سخت نبودیم. ما برای جلوگیری از پیروزی السد یا به تعویق انداختن آن وارد میدان شدیم. بعد از اخراج من با وجود تلاش مربی و بازیکنان، بازی تغییر کرد.

* نونه آمادگی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 را چگونه می بینید؟

انصافاً قطر اکنون بهترین ورزشگاه های جهان را برای میزبانی جام جهانی 2022 دارد که بسیار باشکوه هستند. قطر با جام جهانی شگفت انگیز جهان را مجذوب خود خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید