قطعی برق اینترنت پارود را قطع کرد/ چه خبر؟


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897538

قطع مکرر آنتن و خطوط ارتباطی شهرک راسک از توابع شهرستان پرود نارضایتی زیادی را در بین مردم به همراه داشته است که شهردار پارود در این خصوص گفت: مشکل اصلی در وصل و قطع آنتن شهر پارود و حومه نبود. برق در مخابرات نصیرآباد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، شهرستان پرود در 25 کیلومتری شهرستان راسک و 125 کیلومتری نقطه صفر مرزی با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر در شمال شهرستان راسک قرار دارد.

یکی از شهروندان پرود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در شهرستان پرود به دلیل فرسودگی و نبود زیرساخت های مناسب شاهد قطعی های چند ساعته برق و همچنین ارتباط تلفنی هستیم که باعث می شود. مشکلات و مشکلات مضاعف برای مردم خرید و فروش و استفاده از دستگاه های کارتخوان و اینترنت در این زمینه ها کار می کند.

وی افزود: زمانی که آنتن قطع می شود مردم با مشکلات زیادی مواجه می شوند و متاسفانه در شأن مردم ما نیست که با این بی توجهی و بی تفاوتی برخورد شود و چند سالی است که در حین برقراری ارتباط تلفنی با ترک تحصیل مواجه هستیم.

این شهروند ادامه داد: مردم برای یک مکالمه ساده مجبور به تردد به مرکز بخش یا شهر هستند و نبود آنتن دهی و اینترنت همراه مشکلات زیادی را برای مردم به ویژه دانشجویان و متخصصان ایجاد کرده است.

وی با انتقاد از عدم رفع این مشکل از سوی مسئولان که باعث ایجاد مشکلات جدی برای مردم منطقه برای تماس با اورژانس، آتش نشانی، پلیس و … شده است، گفت: همه اقشار خواهان حل این مشکل هستند. و مشکل اساسی.» آنها فوری هستند.

قطعی برق دلیل آنتن ندادن و اینترنت پارود

کاظم بلوچ لشاری بخشدار پرود در گفت و گو با خبرنگار ما مشکل قطع آنتن موبایل را به دلیل نوسانات برق عنوان کرد و اظهار داشت: دکل برق دهستان پرود در روستای نصیرآباد است و برق رسانی دارای نوسانات زیادی است. همراه با کاهش شدید

وی ادامه داد: مشکل اصلی قطع آنتن پارود و نبود برق در مخابرات نصیرآباد است.

وی تصریح کرد: دکل مرکزی در شهرپرود، نصیرآباد و پشمگ در روستای نصیرآباد قرار دارد و این دکل فاقد برق است و در صورت تامین برق مشکل آنتن دهی و ارتباطی نخواهیم داشت.

وی افزود: از سوی دیگر باتری دکل مرکزی روستای نصیر آباد ضعیف است و تحویل باتری و نصب آن 3 تا 4 ماه زمان می برد اما مکاتبات انجام شده است.

رامین مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات به خبرنگار ما گفت: همکاران ما از چند روز گذشته در حال بررسی اتصالات در منطقه بوده و چندین قطعی به دلیل قطع فیبر نوری گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید