قطعی برق 14 اداره پرظرفیت استان مرکزی/ کاهش مصرف 17 مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با بیان اینکه تامین برق کشور بسیار حساس است، گفت: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

محمودی بابیان اینکه مدیریت مصرف برق و کمک های مردمی ضروری است، تصریح کرد: در این راستا مانور پایش برق و مانور پایش برق و اداراتی که بیش از مدل مشخص شده در ساعات کاری مصرف می کنند انجام می شود. و یا طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت 13:00 بار مصرف می شود و در صورت عدم کاهش قطع می شود.

وی از قطعی برق 14 دفتر پرمصرف در استان خبر داد و گفت: پایداری شبکه در اولویت صنعت برق است و از تمام ظرفیت ها برای مدیریت و نگهداری شبکه در زمان پیک مصرف استفاده می شود.

محمودی افزود: دولت اصلاح مصرف را خود آغاز کرده است و همه دستگاه های اجرایی و خدماتی استان باید 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و نسبت به روز جاری 60 درصد مصرف برق را در ساعات کاری کاهش دهند. هشدارها و قطع برق

محمودی گفت: تمامی ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت مجهز به کنتور هستند و امکان بررسی فوری مصرف ادارات توسط خود دستگاه های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق استان مرکزی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به کاهش 17 مگاواتی مصرف برق با تعطیلی ادارات و پایان ساعت کاری بانک ها در روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: ساعت کاری بانک ها در استان مرکزی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید