قطع توپ مسی توسط طارمی به سوژه جهانی تبدیل شد

درخشش بی نظیر طارمی در چند سال اخیر با پیراهن پورتو، رسانه های جهان را به وجد آورده است. طارمی پس از جدایی از پرسپولیس راهی سوپرلیگ ترکیه شد و به تیم ریزه اسپور پیوست.

اما 5 سال پیش اولین ماجراجویی لژیونر شدن ستاره ایرانی بدشانسی بود و منجر به کودتای نافرجام ترکیه شد و به همین دلیل طارمی قرارداد خود را با این باشگاه ترکیه ای فسخ کرد و به پرسپولیس بازگشت.

او پس از بازگشت این حکم جنجالی، محرومیت شش ماهه خود از فوتبال را پشت سر گذاشت و با پیوستن به الغرافه قطر پیشرفت خود را آغاز کرد.

طارمی پس از الغرافه راهی لیگ پرتغال شد و به تیم ناشناخته ریو آوه پیوست. ستاره ایرانی در یک فصل حضورش در ریواو درخشش بی نظیری داشت و با 18 گل در رده دوم برترین گلزنان قرار گرفت.

قطع توپ مسی توسط طارمی به سوژه جهانی تبدیل شد

درخشش طارمی باعث شد تا پورتو، غول فوتبال پرتغال، او را جذب کند و به خدمت بگیرد. ستاره ایرانی در سومین سال حضورش در پورتو به بازیکنی تبدیل شده که توانسته پیش از مسی عنوان بهترین بازیکن هفته اروپا را از آن خود کند.

این جهش بزرگ طارمی اوزکان اوندر روزنامه نگار ترکیه ای را از رشد ستاره ایرانی شگفت زده کرد و در توییتر خود نوشت: ریزه اسپور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. مهدی طارمی به طرز شگفت انگیزی بزرگ شده است!

دیدگاهتان را بنویسید