قطع غیرقانونی درختان؛ شاهکار جدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال!


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890572

با کم کاری مدیران مجموعه ورزشی انقلاب تهران 30 اصله درخت کهنسال و سالم توسط عوامل ناشناس قطع شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که قرار بود از ابتدا به عنوان بازوی اقتصادی وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند، در سال های اخیر از یک سازمان مولد به یک مجموعه مصرف گرا تبدیل شده است. تعداد زیادی پرسنل، که باعث بهبود بهره وری و انعطاف پذیری می شود.

در صحبت های ضمنی و بعضاً اظهارنظرهای رسمی وزیر ورزش و جوانان نیز حکایت از نارضایتی هایی از این شرکت عریض و طویل داشت و حتی در مقطعی مبنی بر تغییر هدف این مجموعه از معاونت در وزارت ورزش و جوانان که عموماً زیر نظر شخص وزیر بود.

در آخرین حادثه اتفاق عجیبی در یکی از مجموعه های ورزشی زیر نظر این شرکت رخ داد که باعث پشیمانی تعداد زیادی از مردم شد. به گفته برخی منابع آگاه، 30 اصله درخت بدون هماهنگی و توجیه در این باشگاه قدیمی و مجموعه ورزشی معتبر ایران قطع شد و از عاملان آن اطلاعی در دست نیست.

یک مقام آگاه در شورای شهر تهران درباره این حادثه ناگوار گفت: در بازدیدی که از مجموعه ورزشی انقلاب داشتم متوجه قطع حدود 30 اصله درخت در این محل شدم. من مشکل را به شهرداری منطقه گزارش دادم و منتظر گزارش هستم.


10be7b8e e2c0 4593 b349 56f87b48adce خبر خاکستری

نکته جالب اینکه مدیریت باشگاه انقلاب تهران هم اکنون در اختیار امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال است که از جمله اقدامات اخیر وی می توان به غیبت وی در جلسه بررسی پرونده آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی آبی ها اشاره کرد. که در نهایت بیش از 1 ضرر را به همراه داشت. 5 میلیون یورو برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

عدم اقدام او در بحث پرداخت به موقع دستمزد ماهانه سرمربی ایتالیایی باعث شد آبی ها با مشکلات عدیده ای مواجه شوند و پس از چندین ماه درگیری حقوقی، این پرونده در CAS با محکومیت سنگین باشگاه استقلال به پایان رسید. با این حال او همچنان در این ورزش جایگاه رهبری دارد و هیچ بررسی و تاییدی بر عملکرد فتحی صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است در سال های اخیر اتفاقی مشابه در مورد درختان مجموعه ورزشی انقلاب تهران رخ داد که در همان زمان واکنش های بسیاری را در پی داشت و در نهایت مشخص شد که قرارداد بد این مجموعه با یکی از پیمانکاران انجام شده است. باعث خسارت و محکومیت نشود به عاملان قطع درختان توجه نکنید.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید