قلعه نویی پیش از دیدار با پرسپولیس دل باز کرد!

قلعه نویی پیش از دیدار با پرسپولیس دل باز کرد!

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان میزبان پرسپولیس است. امیر گله‌نوی در نشست خبری پیش از نشست سه‌شنبه شب گفت: به نوروز نزدیک می‌شویم و این بزرگترین ارتش اسرائیل است. ما هم می دانیم که وضعیت مردم خوب نیست. از افراد صادقی که توانایی مالی دارند می خواهم بیشتر به فکر مردم باشند. ما مردم شریفی داریم و باید بیشتر مراقب آنها باشیم. شرایط سخت اقتصادی امیدوارم هم دولت و هم خیرین عزیز بیشتر به فکر مردم باشند.
وی افزود: در نیم فصل دوم همه مسابقات برای ما فینال است. قبلاً گفته بودیم که 14 فینال (در نیم فصل دوم) داریم که در آن دو بازی انجام دادیم و این مسابقه سومین فینال ماست. خدا را شکر که بازیکنان ما آماده بازی هستند و امیدوارم مانند دیدارهای گذشته فرصت سوزی نداشته باشند. ما در اکثر مسابقات موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم اما از آنها استفاده نمی کنیم و با کمترین موقعیت ها گل می زنیم اما در کل این فینال برای بازگشت به شرایط جدول برای ما حیاتی است. در منطقه ای که هستیم نتایج نزدیک است و برای اینکه از این شرایط بالاتر برویم باید نتایج این بازی را بگیریم. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و بازی سختی است اما امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیرم. واقعیت در فوتبال این است که ما آنالیز خوبی داشتیم اما وقتی داور بازی می کند بازیکنان باید دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کنند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد؟ او گفت: ما 12 فینال داریم. تیمی با دو یا سه پیروزی در صدر جدول است. همه ایران مظلومیت جلجتا را دیدند. مظلومیت جلجتا را همه دیدند. ما همه چیز آنها را فراموش کرده ایم و فقط به مشکلات فنی فکر می کنیم و به همه چیز امیدواریم. باید با امید زندگی کرد و تلاش کرد. به این بلوغ رسیده ایم که فکر کنیم باید با تمام تلاش 12 بازی را پشت سر بگذاریم. ما باید تکالیفمان را انجام دهیم و نتیجه دست خداست. همچنین از بازیکنانم تشکر می کنم. همه از 7 امتیازی که برداشته شد صحبت می کنند، اما داستان اصلی امتیازهایی بود که ما از دست دادیم. این ظلمی که در حق ما شد، نگاه 7 نقطه ای نبود، چون روحیه تیمی به هم ریخته بود و فکر می کنم 15 امتیاز را از ما گرفتند. واقعا کار سختی بود و خدا به ما کمک کرد تا تیم را جمع کنیم. مدیریت باشگاه نیز به خوبی با این موضوع برخورد کرد. ما نیز تجربیات خود را اعمال کردیم. وقتی این اتفاق افتاد، ما دوم شدیم و بعد روحیه تیمی ناراحت شد. بدون اذن خدا حتی یک برگی از درخت نمی افتد.

کالانوی درباره قضاوت بازی های تیمش نیز گفت: داوران ما افراد بسیار محترمی هستند که با کمترین تجهیزات تلاش می کنند. لایه قضاوت لایه عشق است. چون ویدیو چک نداریم و وسایل ارتباطی هم داریم و هزینه زیادی هم نمی گیرند. در این شرایط هم اشتباه می کنند. به هر حال مهم این است که شرایط داوری پشت فوتبال ما نباشد. داوران دو پنالتی ما را اجرا نکردند اما باید به آنها احترام گذاشت. مربیان گاهی اوقات سختی را پشت سر می گذارند و اعتراض می کنند. داوران اقشار مظلوم جامعه فوتبال هستند. یک مربی و یک بازیکن میلیاردها می گیرند، اما داروها نه. داوران باید حداقل نصف درآمد یک بازیکن را داشته باشند.

او گفت: «زمانی که من لورکوزن بودم، اتحادیه اروپا نبود و واحد پول آلمان علامت آن بود. یک داور در هر بازی 5000 امتیاز دریافت می کرد در حالی که یک کارمند 3000 امتیاز در ماه دریافت می کرد. به من گفته شد که یک سوت میلیون ها مارک حرکت می کند. به همین دلیل است که ما با قضات سر و کار داریم. امیدواریم داور ویدیو هر چه زودتر کمک کند. خیلی جاها به خودم اعتراض می کنم، اما انصافاً داوران جوان ما با یک عاشق کار می کنند. البته من نمی خواهم در مورد برخی صحبت کنم.

آیا او در مورد اینکه آیا باشگاه گلگوتا بازیکن گابنی را تعقیب می کند صحبت می کند؟ او گفت: باشگاه هر کاری را که باید انجام می داد انجام داد. وکلای خوبی استخدام شدند و صورت حساب های خوبی نوشته شد. من هم در حد توانم به عنوان کادر فنی مصاحبه کردم اما فکر نمی کردم گوش شنوایی باشد. همه در ایران می‌دانند که جلجتا سرکوب شد. باید ببینیم دوستان چه تصمیمی می گیرند.

کالانوی همچنین با بیان اینکه گلگوتا هرگز موفق به شکست پرسپولیس نشد، گفت: ما توکل به خدا داریم و تکلیف داریم و تلاش می کنیم. شرایط تیمی بسیار خوبی داریم و امیدواریم پیروز شویم. مهم این است که بازی هایی که با پرسپولیس انجام دادم بازی های کاملی بود. مردم از بازی های پر از گل لذت می برند. حتی اگر از تیم حریف ضعیف تر هستید، نباید طوری بازی کنید که تعداد گل های زده شده کم شود. همه جا مثل یک تیم ملی بودم، تیم هایم گل های زیادی زدند و به دنبال فوتبال هجومی هستیم. بعضی ها می خواهند از فوتبال لذت ببرند. زمانی که در جام حذفی با پرسپولیس بازی کردم در برگ شیراز بودم و تا دقیقه 88 دو بر یک جلو بودیم. ما نباید از فوتبال لذت ببریم. مهم این است که مردم از مظلومیت جلجتا صحبت کنند. اگر میلیاردها خرج کرده بودیم نمی توانستیم مظلومیت گلگوتا را نشان دهیم.

وی درباره شرایط گابنی تیمش افزود: او بازیکن بسیار خوبی است و در آینده نزدیک از او حرف های زیادی خواهید شنید. ظاهراً برای اجاره به باشگاه تاجیکستانی رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید