قهرمانی ایران مقابل افغانستان در لیگ ملت های آسیای مرکزی


ساعت: 21:02
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913475

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در لیگ ملت های آسیای میانه مقابل افغانستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال لیگ ملت های آسیای مرکزی به میزبانی شهر لاهور پاکستان از امروز (12 آذر) آغاز شده و این مسابقات تا 17 آذرماه با حضور پنج تیم از پاکستان ایران ادامه دارد. ، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با سه بازیکن کمکی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت کرده بود، امروز در اولین روز این رقابت ها به مصاف تیم افغانستان رفت.

این دیدار که قرار بود ساعت 16:30 در تهران برگزار شود با سه ساعت تاخیر برگزار شد. این تاخیر به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بود که طبق برنامه پیش نرفت و باعث تاخیر در روز اول مسابقات شد.

شاگردان محمد وکیلی در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 12 و 25 بر 22 مقابل افغانستان به پیروزی رسیدند.

سیدمحمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با حضور در سالن مسابقات به تماشای دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان با افغانستان نشست.

تیم ملی جوانان ایران روز شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف سریلانکا می رود.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گودجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گل زاده، پوریا حسین خانزاده، امید ساکلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حکشناس، آرین محمودی نژاد، سید مرتضی مهدی نژاد، سید مرتضی‌فاضا، مهدوی‌فاضا. مرادی 14 بازیکن ایران در این مسابقات حضور داشتند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسم الدین نایج و امان نظرزادگلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید