قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در کفا


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889471

تیم ملی نوجوانان ایران در آخرین دیدار از مسابقات کافا مقتدرانه میزبان این رقابت ها را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان ایران پس از کسب دو تساوی و یک برد، در چهارمین و آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیای میانه (CAF) که در تاجیکستان برگزار می شود، با نتیجه 4 بر صفر میزبان رامگلوب را شکست داد.

دانش آموختگان عبدالصمد مرفاوی بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 9 خیلی زود به گل رسیدند. این گل را امین حزباوی کاپیتان تایملی از روی کرنر به ثمر رساند تا سرخپوشان پیش بیفتند. 6 دقیقه بعد روی یک ضد حمله سریع، سعید سحرهایزن دروازه میزبان را باز کرد. سپس نوبت به امیررضا اسلام طلب رسید تا در دقیقه 25 با یک حرکت انفرادی زیبا گل سوم را به ثمر برساند.

ملی پوشان در نیمه دوم بازی را کنترل کردند اما همچنان فرصت داشتند تا در دقیقه 82 از روی پنالتی امیرشاهیم گل چهارم را به ثمر برسانند.

تیم ملی جوانان با این پیروزی با کسب 8 امتیاز از 4 مسابقه عنوان قهرمانی رقابت های آسیای میانه را از آن خود کرد. فارغ التحصیلان مرفاوی این مسابقات را بدون شکست به پایان رساندند و 12 گل به ثمر رساندند، بالاتر از ازبکستان و تاجیکستان.

دیدگاهتان را بنویسید