قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی قطر / به همت جوانان ایرانی به نا امیدی مخالفان نظام


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913650

خوشبختانه دیروز در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با ولز شاهد بازی پرنشاط ایرانیان غیور بودیم که در نهایت پاداش خود را گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، جام جهانی امسال برای ایران کمی متفاوت بود. در آستانه آغاز این رقابت ها شاهد ناآرامی هایی در کشور بودیم که بخشی از سناریوی دشمنان داخلی و خارجی برای عدم بهره مندی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری این مسابقات بود و در ادامه شاهد بودیم. ناامیدی و تحلیل پیشگویانه از اینکه شکست سنگینی برای تیم ملی ایران بودیم.

انتشار اخبار منفی حتی قبل از اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان تاثیرات بسیار منفی روی بازیکنان تیم ایران گذاشت که منجر به کسب نتیجه بسیار ضعیف مقابل انگلیس شد که اگرچه در ذهن ملت ایران تاثیرگذار بود. منبعی برای مخالفان نظام بود.اما به لطف خداوند و غیرت بازیکنان تیم ملی، جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در یک بازی نفس گیر و پرتنش موفق شد تیم ولز را با اقتدار در هم بکوبد. سم در چشم رقیب آمریکایی خود.

پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران مقابل کشور ولز که یکی از کشورهای برجسته از نظر عملکرد فوتبالی است، دل مردم را شاد کرد و مردم را به خیابان ها کشاند.در آتش توطئه ها امیدواریم که در روزهای آینده به ویژه در دیدار با رقیب آمریکایی، با حذف وی از جبهه، جان تازه ای در پیکر ملت خواهد دمید.


71395538 f51f 4276 aff4 e2145b6c00e7 خبر خاکستری


پیروزی تیم ملی فوتبال ایران تیری به قلب منافقین و مخالفان نظام بود

رحمت الله نوروزی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: به یاری خداوند در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ولز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در مقابل چشمان این عزیزان برافراشته شد. مردم از تمام گوشه های جهان

وی با تبریک این شیرینی به ملت ایران افزود: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر اساس آیه مکروه مکار الله و خیر المکرین تیری به قلب منافقین سلطنت طلب بود. مخالفان و همه گروه های ضد انقلاب که برای ایجاد مشکل در کشور تلاش می کردند، نقشه می کشیدند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر رضایت، همبستگی، انسجام ملی، اتحاد و از بین بردن دسیسه های دشمنان را به همراه خواهد داشت.


6695fad2 a89b 4838 b239 6bec42f4a43d خبر خاکستری


جریان های مخالف با بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران همدردی نمی کنند/ حمایت از بازیکنان تیم ملی وظیفه همه است.

جعفر قدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اگرچه در کشور لحظاتی اختلاف نظر وجود داشت، اما در طول برنامه هایی که تیم ملی در محافل و مجامع بین المللی حضور دارد، بازیکنان تیم ملی با هر نکته ای نظر، تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همه افراد با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی وظیفه دارند از تیم ملی حمایت کنند چرا که این تیم نماینده جمهوری اسلامی ایران است و هیچکس حق ندارد به دلیل اختلافات سیاسی و دیدگاه های متفاوت آن را تضعیف کند، اما همه یک حق دارند. وظیفه برای تقویت تیم، کمک، همراهی و تلاش.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی گفت: مناظراتی که از سوی دشمنان انجام می شود، تلاش های مذبوحانه ای است که در راستای همان تلاش هایی که برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از حضور در مسابقات جهانی انجام شد. جام حذفی در قطر

به گفته قدری، حرکات ماند با بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران همدردی نمی کند، بلکه هدف آنها حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران است، هرچند تلاش کردند تیم ملی فوتبال کشورمان را از مسابقات بین المللی حذف کنند، اما تلاش آنها به جایی نرسید


36ca4673 939b 434b 9deb f1280caafc4a خبر خاکستری


تلاش دشمن برای تضعیف اتحاد تیم ملی فوتبال ایران

وی افزود: هم اکنون نیز دشمنان وانمود می کنند که در حمایت از تیم ملی اختلاف نظر و دیدگاه وجود دارد و سعی می کنند اختلاف دیدگاه های سیاسی در کشور را بهانه ای برای تضعیف تیم ملی و اتحاد و همدلی کنند. انسجامی که برای حمایت از بازیکنان تیم ملی وجود دارد

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان به نفع کشور ما نیستند، بلکه همه برنامه های آنها ایجاد تفرقه، اختلاف و اختلاف بین مردم است.

قدری تصریح کرد: حتی اگر دشمنان روزنه ای پیدا کنند و بتوانند از آن برای تضعیف وحدت و انسجام مردم و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی استفاده کنند، از این اختلافات سوء استفاده خواهند کرد. بنابراین نباید گوش مردم و بازیکنان را نادیده گرفت و به این مشکلات توجه نکنند و مانند گذشته از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.


تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با پرچم این کشور بازی می کنند

وی افزود: این مسائل حاشیه ای که وجود دارد و دیدگاه های متفاوتی که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به مسائل سیاسی دارند، نباید به مسائل ورزشی تداخل داشته باشد، بلکه باید به وضعیت فعلی بازیکنانی که با نگاه و نقطه نظر سیاسی در قطر حضور پیدا کرده اند، تداخل داشته باشد. از نظر آنها به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با پرچم ایران بازی می کنند.

قدری با اشاره به اینکه وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است، بر این اساس باید اختلاف نظر و اختلاف نظر این بازیکنان را کنار گذاشته و تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به کار گیرند. بهترین راه.


1c84ca76 9ffe 47b2 bbf0 7c0e11dca027 خبر خاکستری


تیم ملی نماد غرور ملی است

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: تیم ملی فوتبال مورد اعتماد همه و نماد ایران است اگرچه مردم دوست داشتند در اولین بازی خود در جام جهانی قطر نتیجه بهتری کسب کنند اما واقعیت باید پذیرفته شود

وی افزود: انگلیس به عنوان حریف ایران در بازی قبلی جام جهانی قطر تیم قدرتمندی بود که از نظر تاکتیکی 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت اما مصدومیت دروازه بان باعث شوک بازیکنان شد.

رضایی با تاکید بر لزوم اتحاد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار قبلی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص بود که بازیکنان تمرین کردند اما انگیزه کافی در زمین نداشتند یا شاید هم تیم. متلاشی شد.بعد از خوردن چند گل شیراز».

سخنگوی فراکسیون ورزش شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تیم ملی مظهر غرور ملی است و بر این اساس مردم دوست دارند در اولین دیدارمان در جام جهانی قطر بازی را با نتیجه بهتر به حریف بدهند.

رضایی مهدی طارمی را بازیکن و الگوی خوب خواند و تصریح کرد: ما به عنوان نماینده و خدمتگزار مردم به همه افرادی که به ارزش های نظام در کشور احترام می گذارند احترام می گذاریم و باعث افتخار آنها هستیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در شورای اسلامی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار قبل تمام تلاش خود را کردند اما شرایط مهیا نشد.

رضایی با آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بتوانند در مسابقات بعدی جام جهانی قطر دل مردم را شاد کنند.

من گزارش میدم مرصادنیوزبازیکنان تیم ملی فوتبال ایران همیشه ثابت کرده اند که هر جا که غیرت داشته باشند، نتایج مسابقات را به نفع خود رقم زده اند و دیروز نیز با نمایش یک بازی غیرتمندانه مردم را شاد کردند و امیدواریم مردم این شادی را دوباره در سال های آینده، روزهای آینده را تجربه و شاهد صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور بعدی این رقابت ها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید