قهرمانی جهان در اسنوکر روشنی کیا مقابل آمریکا پیروز شد/ مازینی و سرکوس به جمع 16 تیم برتر رسیدند


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909859

در ادامه مسابقات اسنوکر روشنی کیا مقابل آمریکا به مقام قهرمانی دست یافت و مازینی و سرهوش به جمع 16 تیم برتر راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 23 تا 30 آبان ماه در ماناوگات ترکیه برگزار می شود و امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی کیا نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی هستند. این مسابقه

صبح امروز 27 آبان 1401 علی روشنی کیا در دیداری حساس به مصاف ای جی پرابکار از آمریکا رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 1 حریف آمریکایی را شکست دهد و به جمع 32 ورزشکار برتر این مسابقات راه یابد. مسابقات.

پیش از این علی روشنی کیا با نتیجه 3 بر 1 و 3 بر صفر نمایندگان رومانی و فنلاند را شکست داد و 3 بر 2 بر حارث طاهر پاکستانی برتری یافت.

روشنی کیا و امیر سرخوش از ساعت 16:30 امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سیاوش مززینی دیگر نماینده اسنوکر کشورمان به مصاف حبیب صباح از بحرین خواهد رفت.

صعود مازینی به 16 تیم برتر مسابقات جهانی

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 14 تا 20 آبان ماه در شهر ماناوگات ترکیه برگزار می شود. امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی این رقابت ها بودند که چندی پیش 32 دیدار برتر برگزار شد و مزینی و سرخوش به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها رسیدند.

روشنی کیا و امیر سرخوش امشب از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار سراسری ایران با نتیجه 4 بر 2 به سود سرخوش به پایان رسید.

سیاوش مززینی دیگر نماینده اسنوکر کشورمان نیز به مصاف حبیب صباح از بحرین رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.

مرحله یک شانزدهم نهایی فردا صبح 19 نوامبر با حضور امیر سرهوش با چانگ کا وای هنگ کنگ و سیاوش مازینی در سالن رابین فنلاند آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید