قهرمانی مهم است؛ بدون گوه!


ساعت: 23:36
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838861

بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فولاد به صحبت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از پیروزی مقابل فولاد، برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در منطقه مختلط ورزشگاه اهواز اظهار نظر کردند.


حسین زاده: امیدوارم گلم باعث قهرمانی من شود

امیرحسین حسین زاده پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر که این 3 امتیاز را کسب کرد. این برد حاصل تلاش همه بچه ها بود، امیدوارم این گلم استقلال را قهرمان کند. وقتی توپ را کنترل کردم تنها راه شوت بود و خوشبختانه شوتی که زدم به داخل دروازه رفت.


حسینی: بازیکن فولاد آنقدر نیست که به ما بگوید خوشحال نیستیم

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر در بازی بسیار بسیار سختی پیروز شدیم. تیم فولاد تیم خوبی است. بازی در اهواز بود و خدا را شکر سه امتیاز مهم را گرفتیم.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد قهرمانی استقلال به ثبت رسیده است، بدون اشاره به بازی سپاهان – پرسپولیس که با شکست رقیب دیرینه آبی پوشان به ثبت می رسد، گفت: تمام می کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه می توانست بازی با فولاد را با کلین شیت به پایان برساند اما این اتفاق نیفتاد، خاطرنشان کرد: همه تیم می خواستند گل نخوریم و یک مرحله ایجاد شد. قهرمانی مهم است و چنگ زدن مهم نیست.

حسینی درباره درگیری در پایان بازی با فولاد و حواشی آن گفت: فولادی ها حق ندارند به ما بگویند خوشحالیم یا نه و او در حدی نیست که این حرف را بزند.


غفوری: استقلال بار دیگر شخصیت قهرمانی خود را نشان داد

وریا گفوری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: استقلال دوباره شخصیت خود را نشان داد و اعلام کرد شایسته قهرمانی است. همانطور که آقای فرهاد (مجیدی) گفتند ما باید با 4 مسابقه پیشرو با قدرت پیش می رفتیم که در یکی از آنها پیروز شدیم و برای سه مسابقه دیگر با قدرت وارد زمین می شویم تا لیگ را با کیفیت به پایان برسانیم.

وی خوشحالی اش با فرهاد مجیدی را به نوعی پایانی بر برخی شایعات مبنی بر اختلاف او با سرمربی استقلال دانست و گفت: هدف ما قهرمانی استقلال است. ممکن است در هر مجموعه هزاران نفر ظاهر شوند و سلایق متفاوتی داشته باشند، اما در این بین شایعاتی وجود دارد که عمداً توسط تعدادی از افراد بیان شده است و جلوی برخی چیزها را نمی توان گرفت. ما با فرهاد مجیدی و سربازش یک تیم هستیم تا بازی ها را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

کاپیتان استقلال درباره درگیری های پایانی این دیدار خاطرنشان کرد: سیدحسین حسینی با یکی از بازیکنان فولاد درگیر شد. فکر می کنم بازیکن آنها ناراحت بود زیرا خوشحالیم که عجیب بود. طبیعتا خوشحال بودم که در چنین مسابقه ای پیروز شدم.

گفوری در خصوص اینکه با استقلال منتظر قهرمانی لیگ برتر بود، گفت: یک بار با سپاهان تجربه قهرمانی داشتم اما برای این جام خیلی زحمت کشیدیم.

او درباره نگرانی هایش از مشکلات مردم گفت: دیگر در بحث مسائل اجتماعی و شهروندی اولویت من فوتبال نیست. من باید از موقعیتم استفاده کنم تا زبان هوادارانی باشم که با هزاران بدبختی بلیط می خرند. وقتی مشکلات را می بینیم و به آن فکر می کنیم در گلویم فرو می رود و ناراحت می شوم و متاسفانه کاری از دستم بر نمی آید. مردم حق دارند شاد زندگی کنند.


مهری: هنوز چیزی تمام نشده است

سعید مهری پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است اما خدا را شکر توانستیم فولاد را در اهواز شکست دهیم. فولاد یکی از مهم ترین تیم های فوتبال ایران است. بازی به بازی جلو می رویم و اگر خدا اجازه دهد در مسابقات بعدی پیروز می شویم و قهرمان می شویم.

او درباره آخرین تنش گفت: نمی دانم چرا، اما فکر می کنم به دلیل حساسیت بازی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید