قهرمانی ووشو قهرمانی نوجوانان جهان تمام سانداکاران ایران


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916381

دومین روز مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان با قهرمانی 6 سانداکار از ایران پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از روز گذشته (سه شنبه) در تنگنگ اندونزی آغاز شد و تیم های ملی مردان و زنان ایران که با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اعزام شده بودند، به پا خاستند. مخالفان آنها

در روز دوم مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

* در ماده ملبا مردان و در وزن 45- کیلوگرم امیرمحمد بازگیر در دور اول به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست این حریف راهی مرحله دوم شد.

* در وزن منهای 48 کیلوگرم حسین ولی زاده در اولین مبارزه به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و موفق به پیروزی و صعود به مرحله بعد شد. در مرحله بعد ولیزاده باید به مصاف ” آیداروف” از قزاقستان برود.

* در وزن منهای 56 کیلوگرم رضا صحاری که در نخستین مسابقه خود حریف هندی را شکست داده بود در دومین مبارزه مقابل «دی ژسوس» برزیلی پیروز شد و راهی دور سوم شد.

* در وزن 60 کیلوگرم امیرحسین همتی که در اولین مبارزه مقابل «تسنیم اسلام» بنگلادش پیروز شد، در دومین مبارزه به مصاف «سرجیو آلپایزی» از گرجستان رفت و این مبارز را نیز شکست داد.

* در وزن 70 کیلوگرم عرفان محرمی مبارزه خود را در این مسابقات با رویارویی با سامی حرب نماینده اردن آغاز کرد و با شکست این مبارز راهی مرحله دوم شد. محرمی در مرحله بعد به مصاف «محمد عزیز» از تونس می رود.

* در وزن 75- کیلوگرم سهیل موسوی که روز سه شنبه در نخستین مبارزه مقابل «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین به برتری رسید، در دومین مبارزه با «محمد سیف» از تونس به رقابت پرداخت و از سد این مبارز گذشت.

سومین روز این مسابقه فردا (پنجشنبه) پیگیری می شود.



دیدگاهتان را بنویسید