قهرمانی کشتی زیر 23 سال جهان دو فینالیست در 5 وزن غربی؛ محسن نژاد و رضایی برای طلا بالا می روند

ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781140

زنگ به رده بندی رفت، عبدی به گروه بازنده ها؛

رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت های انتخابی در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن داد و وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی به فینال راه یافتند، محمد ناگوسی در وزن 82 کیلوگرم و امیر عبدی در گروه بازنده ها راهی دیدار شدند. .

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر دیلان گرگرسون از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمدکودیر یوسفوف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار پریدون ابولادزه از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف محسن نژاد در دیدار فینال انوارولا یاروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه است.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر نیلز بوشنر از آلمان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 از سد میخائیل یاهیف روسیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله جانی هاتسوریانی از گرجستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال به مصاف حسرت جعفرف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان می رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۳ عبدالله توپراک از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر یک مغلوب سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره مسابقات جهانی نروژ و روسیه شد و در دیدار پایانی این کشتی گیر عبدی در گروه بازنده ها قرار گرفت. ابتدا باید با دنیس مرتل از چک مبارزه کند و در صورت پیروزی در این حریف به مصاف اوتار ابوالادزه از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در این فایتر راهی دیدار رده بندی می شود تا به مصاف اولوی گانی زاده از آذربایجان برود.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناگوسی در دور نخست روهیت داهیا از هند را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. ناگوسی در این مرحله 4 بر یک دیمیتری گردوبی از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یونگو ریکادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رفت. در گروه بازنده ها ابتدا باید استونی ها و فنلاندی ها به مصاف هم بروند و برنده آنها به مصاف حریف روسی می رود و برنده این دیدار نماینده کشورمان در دیدار رده بندی خواهد بود.

در وزن 97 کیلوگرم مرتضی الگوتی در دور نخست مقابل مارکوس رینگر از اتریش با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، الگوتی از دور رقابت ها کنار رفت.

رده بندی وزن فوق و مسابقات فینال از ساعت 20:30 فردا شب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید