قهرمانی کشور فرصتی بود تا خودم را محک بزنم

زمان: 01:25
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776217

قهرمان 50 متر کانوئه ایران هدف اصلی خود از موفقیت در بازی های آسیایی را اعلام کرد و گفت: من به دنبال بهترین رکورد در هانگژو هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پریسا محمدزاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: متأسفانه شرایط آب و هوایی انزلی باعث شده است که ما به طور منظم تمرینات خود را دنبال نکنیم و گاهی به دلیل بارندگی های شدید مجبور می شویم قایقرانی را با تمرینات دیگر جایگزین کنیم. “

وی ادامه داد: با این وجود ما با اعلام برنامه مسابقات قهرمانی کشور آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات با شرایط خوب حفظ کرده ایم.

محمدزاده افزود: هدف ما در مسابقات قهرمانی کشور حفظ جایگاه من و گیلان در مسابقات بود. بعد از این همه آموزش ، خدا را شکر ، من موفق شدم از خط 500 متری به عنوان اولین قایق عبور کنم.

وی ادامه داد: بعد از آخرین اردوی انتخابی المپیک هیچ اردوی دیگری نداشتیم و تمرینات خود را در خانه با برنامه آقای باسردر دنبال کردیم که تمرینات از کیفیت خوبی برخوردار بود و روز به روز شرایط بهتری را در قایقرانی می دیدیم. “

محمدزاده در مورد وضعیت خود در مسابقات قهرمانی کشور گفت: از رکوردی که در مسابقات گذاشتم خیلی راضی نیستم. البته شرایط جوی تهران در این ضبط بی تاثیر نبود و در روز مسابقه شاهد باد بودیم. هدف اصلی من بازی های آسیایی است ، جایی که امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم. قطعاً دستیابی به نتایج دست نیافتنی نیست و من تمرینات خود را برای این منظور دنبال می کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید