قوانین سختگیرانه و استانداردهای غیر ضروری مانعی برای تولید هستند


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881602

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا جلوه ای از سبک حکومت داری اسلامی است و اگر این روحیه در وجود ما زنده شود، همه مشکلات حل می شود، گفت: شهدای مدافع حرم، تجلی و تجلی از نظام اسلامی است. رسیدن به اوج کمال کافی است و یکی از بهترین این مظاهر محبوبیت و قدردانی در بین عموم مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سردار محمدرضا نقدی امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی و گرامیداشت 257 شهید مسئولین استان گیلان در تالار مرکزی رشت، با بیان اینکه شهدا نمونه های کاملی هستند، گفت: طالبان و راه کمال.و نمونه های زیادی در جامعه داریم که در رأس انسانیت و درجات عالی قرار دارند و گاهی تا نمونه هایشان در جوامع دیگر وجود نداشته باشد قدرشان را نمی دانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های شهیدان انصاری و نورانی تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی اوج شجاعت و تواضع، علم و آگاهی اجتماعی و سیاسی و اطاعت محض از رهبری و رهبری داشتند. وجود چنین صفاتی در فردی که بیرونی است، متضادند، کار هیچ مکتبی نیست.

وی افزود: شهید انصاری در زمانی که گروهک ها دانشگاه ها را مسلح کرده بودند در خط مقدم و میدان در موضوع انقلاب فرهنگی بود اما با تمام قوا وقتی با یک یتیم یا بی بضاعت روبرو می شد رنگ از بین می رفت. از چهره اش.آیا به دینی که مدیونشان هستی عمل کرد یا نه؟


بزرگداشت شهدا جلوه ای از سبک حکومتداری اسلامی است

سردار نقدی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا جلوه ای از سبک حکومت داری اسلامی است، اگر این روحیه در وجود ما زنده شود، همه مشکلات حل می شود، گفت: اگر از هر یک از مظاهر شهید انصاری و غیره استفاده کنیم. شهدا به عنوان الگو به اوج کمال می رسیم. کافی است و یکی از بهترین این جلوه ها محبوب شدن و قدردانی در بین عموم مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه الگوی حکومت داری اسلامی به گونه ای است که همه مردم در اداره کشور مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: مدیری را انتخاب می کنند که همه امور جامعه را ساماندهی کند و از ظرفیت ملی استفاده کند، نه اینکه چه کسی باشد. فقط مردم را فرمان دهد و ممنوع کند و غیره


تاریخچه حضور مردمی علیه کمونیست ها در خیابان تهتی رشت

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در استفاده از ایمان مردم برای انجام عمل صالح استاد بی نظیری بود، گفت: روزی که کمونیست ها در خیابان تهتی رشت تجمع کردند، شهید انصاری در رادیو خطاب به مردم اعلام کرد. ، که باید روی صحنه می رفتند و از انقلاب دفاع می کردند و امشب 15 برابر کمونیست ها مردم با تفنگ در دست به خیابان ها آمدند و هیچکس جرات اعتراض نداشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گروهک های تروریستی و منافقین در حضور کودکان یک ساله تجمع کردند که اتفاق بی نظیری است، گفت: این بیش از سختی مادر شهید بودن است.


پیشرفت انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به دست آمد

وی با اشاره به اینکه کشور با انقلاب در عرصه های مختلف در اوج بدبختی، فقر و فلاکت بود و همانطور که از آمارها مشخص است، خاطرنشان کرد: این تحولات با حضور مردم در صحنه محقق شد.

سردار نقدی با بیان اینکه راه حل مشکلات امروز درس گرفتن از شهداست، ادامه داد: انقلاب ما بشریت را از گلوی آمریکا بیرون آورد و نجات داد و این تنها کشوری بود که شجاعت مقابله با آنها را داشت و برای اولین بار پس از جنگ جهانی. جنگ دوم جمهوری اسلامی به آنها ضربه زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از مقایسه فساد با انقلاب گفت: تحریم ها، دشمنی ها و توطئه ها در کنار سوءمدیریت از عوامل فساد است که باید به آن رسیدگی شود و راه حل آن، عمل خلاف سخنان است. رهبری، یعنی تبدیل ایمان مردم به عمل معتبر است.


همه برای تولید حرکت می کنند و فقط منتظر کار دولتی نباشند

وی ارتقای تولید را تنها راه نجات اقتصاد دانست و گفت: گیلان با زمین و هوای خوب نباید بیکار بماند به شرطی که همه به سمت تولید حرکت کنند و فقط منتظر استخدام دولتی نباشند و کارمندان هم بدانند. که راه حل مشکلات تولید است.


دامپروری یکی از راهکارهای مهم برای احیای اقتصاد گیلان است

سردار نقدی دامپروری توسط گیلانیان را از راهکارهای احیای اقتصاد استان برشمرد و گفت: قوانین سختگیرانه و استانداردهای غیرضروری مانع تولید است.

وی با بیان اینکه 3 میلیارد دلار دارو و تجهیزات پزشکی وارد می کنیم که اگر جوانان و دانشگاه های ما به میدان بیایند این میزان به نصف کاهش پیدا می کند، افزود: دانشجویان باید پایان نامه های خود را برای رفع مشکلات و کاهش واردات بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید