قول مساعد وزیر اقتصاد برای تصویب افزایش حقوق بازنشستگان در تمامی سطوح

قول مساعد وزیر اقتصاد برای تصویب افزایش حقوق بازنشستگان در تمامی سطوح

به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان، موضوع افزایش حقوق بازنشستگان اعم از مستمری، حداقل دستمزد و میانگین دستمزد (سایر سطوح قانونی) بالاخره به تصویب سازمان تامین اجتماعی رسیده و در حال الزامی شدن است.

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) بر بحث مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی و لزوم قانونی تصویب مصوبه شورای عالی کار از اسفندماه سال گذشته برای افزایش حداقل ها تاکید کرد. دستمزد 57.4 درصد و سایر کارگران 38 درصد و بیمه شدگان مستمری بگیر تامین اجتماعی گفتند: دولت در بحث افزایش مستمری بازنشستگان باید قانون را رعایت کند و منابع آن نیز موجود باشد.

وی با اشاره به جلسه اخیر احسان هندوزی (وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم) در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: مصوباتی در خصوص افزایش قانونی حقوق بازنشستگان صادر کرده اند.

عیوضی با تایید خبر نظر مثبت پورابراهیمی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس) و سایر اعضا با افزایش حقوق بازنشستگان، از دولت خواست تا افزایش قانونی حقوق ها را بر اساس مصوبه سازمان تامین اجتماعی و مصوبه سازمان تامین اجتماعی تصویب کند. شورای عالی کار وزیر اقتصاد همچنین با مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با افزایش حقوق بازنشستگان در تمامی سطوح اعم از متوسط ​​و کم درآمد موافقت کرد.

دبیر انجمن تامین اجتماعی استان تهران به نقل از وزیر اقتصاد گفت:.

وی در پایان با اشاره به جلسه امروز هیأت دولت در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان ادامه داد: وزیر اقتصاد قول داد در جلسه امروز انشاالله این توافق بررسی و با تصمیم افزایش حقوق بازنشستگان به توافق نهایی برسد. از سازمان تامین اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید