قول میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در ارومیه را دادیم / من با اخراج موافق نیستم عزیزم


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811102

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قدرت تصمیم گیری دارد اما من این الگوی رفتاری را مناسب ورزش کشور نمی دانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی در حاشیه رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: سال گذشته شرایطی داشتیم و امسال شرایط دیگری دارد. نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی خواسته باشگاه ها بود. وقتی ما استراتژی هایی برای حفظ لیگ داریم، بسیاری از باشگاه ها این رویکرد را در پیش گرفته اند. سازمان لیگ نیز مجری تصمیمات باشگاه است. از آنجایی که مسابقه باید تا 17 مارس به پایان می رسید، چاره ای جز برگزاری فشرده آن نداشتیم. در میانه راه بحث ایمیکرون و فشار به باشگاه ها مطرح شد و دوباره نظرسنجی کردیم. ما روی سال گذشته تمرکز کردیم و کیفیت بهتر از امسال بود، اما امسال کیفیت رو به بهبود است و باشگاه ها تقریباً از شر گاز آمیکرون خلاص شده اند.

وی در خصوص احتمال حضور تماشاگران در نیمه نهایی گفت: بررسی و هماهنگی لازم را با ستاد کرونا انجام خواهیم داد تا در صورت امکان 30 درصد از تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از حضور خود در نیمه نهایی استفاده کنند. -فینال.”

رئیس فدراسیون با تشریح برنامه های این فدراسیون در ماه های آینده خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون تا مهرماه سرش شلوغ است. 6 رده سنی دختر و پسر داریم که باید در مسابقات قاره ای و جهانی شرکت کنند. امیدواریم بتوانیم چهره های جدیدی را از دل این لیگ برای تیم های ملی آشکار کنیم. امیدوارم روز به روز شاهد شرایط بهتری باشیم و باشگاه ها تجهیزات و امکاناتی مانند آفتابگیر، ویدئو چک و سایر تجهیزات را برای جلوگیری از حواشی و آسیب ها در اختیار باشگاه ها قرار دهند. خوشبختانه در پلی آف تفاوتی نداشتیم و شرایط خوب است.

این داور در پاسخ به اینکه تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی اعزام می شود، گفت: قطعا اعزام می شود. لیست بلندبالایی 50 نفره دادیم. نفرات این لیست یا ملی هستند یا در تیم جوانان. البته تیم جوانان به جام AVC می رود.

وی در خصوص تکلیف میزبانی ارومیه در جام باشگاه های آسیا گفت: ارومیه باید بدهی های خود را پرداخت کند. این بحث ها چندین ماه طول کشید و با دوستان شورای ارومیه جلسه ای داشتیم. آنها باید شماره ای را می گفتند که مدیر عامل باشگاه می تواند بدهی خود را پرداخت کند، اما او هنوز اقدامی نکرده است. از آنجایی که زمان نداریم، باید مکان میزبانی را تغییر دهیم. فدراسیون با توجه به جایگاه ویژه ارومیه در والیبال تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام داده است اما روز شنبه فدراسیون میزبان را مشخص می کند و به آسیا اعلام می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره احتمال میزبانی اصفهان و ارومیه در جام باشگاه ها و جوانان آسیا گفت: مسابقات جوانان مرداد ماه است و وقت داریم اما به نظر می رسد وقت باشگاه ها است و نداریم. زمان. فرصتی که آسیا به ما داده تمام شده است، اما ما قول دادیم و از این فرصت استفاده کردیم.

داور مسابقه در خصوص برکناری عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با روندی که پیش آمد مشکل دارم. هیئت قدرت تصمیم گیری دارد اما من این الگوی رفتاری را مناسب ورزش کشور نمی دانم. دوستان در صورت داشتن ابهام یا سوال می توانند در فضای مناسب تری پیگیری کنند. حتی اگر یک جلسه فوق العاده را ترک کند. فوتبال شعله ور شده و در شرایطی که باید برای جام جهانی آماده شویم، حالا سرمربی و بازیکنان تیم ملی در بلاتکلیفی به سر می برند. امیدوارم دوستان جلسه هر چه زودتر کارشان را تمام کنند و فوتبال از این بی ثباتی بیرون بیاید.

رئیس فدراسیون والیبال درباره حمله روسیه به اوکراین و تحریم جام جهانی از سوی برخی کشورها و موضع ایران گفت: سازمان های بین المللی در حال حل این موضوع هستند. ورود به بازی غرب و شرق به صلاح ورزش کشور نیست چون جنبه سیاسی این بحث ها بیشتر است. ما مشمول هر تصمیمی هستیم که جامعه بین المللی در مورد محل برگزاری مسابقات اتخاذ کند. امیدواریم اوکراین و روسیه خویشتن داری نشان دهند. ورزش به عنوان زبان مشترک همه مردم و پیام آور صلح و دوستی می تواند کمک کند. البته بعید می دانم مکان تغییر کند. هنوز برای مسابقات والیبال وقت داریم و فکر می کنم تا چند هفته آینده تاریخ روسیه و اوکراین مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید