قوه قضائیه در دوره شهید بهشتی پیشرفت زیادی داشته است


ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878520

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در خط فکری و تلاش شهید بهشتی برای تحقق کامل عدالت اجتماعی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین محسنی اجایی رئیس قوه قضائیه یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه را خطاب کرد. هفته

متن بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین محسنی اجایی

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام و خداحافظ

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، فصل ارج نهادن به مجاهدت های خالصانه مسئولان، مدیران، قضات و اعضای قوه قضائیه است که سعادت بزرگداشت و دفاع از یاد، نام، یاد و آرمان های والای مجاهد مجتهد متفکر و متفکر را ندارند. شهدای مظلوم آیت الله دکتر بهشچی. و دیگر شهدای این نظام مهم و راهبردی که برای اقامه بخشی و عدل الهی وجودشان، در رأس اخلاص و شهادت به اعتلای انقلاب و نظام اسلامی اهتمام ورزیدند. قدردانی می کنم که الهام بخش و معنادار بود.

خداوند متعال را شاکریم که قوه قضائیه همراه با اندیشه و اندیشه و آرمان بزرگ آیت الله دکتر بهشتی (ره) برای تحقق کامل عدالت اجتماعی در هدف جامعه اسلامی با حکمرانی هوشمند مبتنی بر دانش، نیروی انسانی متعهد و کارآمد. و سازه ای تحول آفرین توانست پیشرفت زیادی داشته باشد و ممتازی به این راه پربرکت دست یابد و با پشتوانه علمی و عملی غنی خود نوید استقرار و پایداری همه جانبه عنصر عدالت در میهن اسلامی را بدهد.

اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته به شما و همکاران گرامی، وظیفه خود می دانم که در برافراشتن پرچم تحول قضایی به عنوان پشتوانه و مروج اصلی برقراری عدالت و رضایتمندی مردم جمهوری اسلامی ایران اهتمام داشته باشم. ایران. از اقتصاد بزرگ و انبوه کالاهای اساسی در شرایط حساس تاریخی امروز، تولید و ترویج روحیه امید و اعتماد در جامعه تشکر می کنم.

تداوم توفیق و سربلندی این برادر بزرگوار و قوه قضائیه را در نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایت حضرت ولیعصر (عج) و استمرار منویات حکیمانه مسئلت دارم. دستورات امام خامنه ای (مدظله العالی).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید