قوه قضائیه مظهر، کمیت و اساس عدالت در کشور است/ رضایت مردم از عملکرد قوه قضائیه


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878284

جمعه اهل سنت را از بخش نگین صحرای فهرج برجسته کرده ام.

مولوی عبیدله شاهیکی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه مظهر درجه و اساس عدالت در کشور است، گفت: اقدامات قوه قضائیه باعث ایجاد حس امید در مردم شده و همه از کار انجام شده و کسانی که انجام می دهند راضی هستند. بنابراین، ناراضی هستند. «منافع آنها در خطر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه شهید بهشتی محک در این عرصه عدالت است و خدمات زیادی انجام داده است، گفت: جایگاه قوه قضائیه در جمهوری اسلامی سلامت قوه قضائیه و ملاک جامعه و جامعه است. حق حاکمیت.

جمعه اهل سنت خطاب به نگین کویر فهرج با بیان اینکه اگر قوه قضاییه سالم بماند جامعه و دولت سالم می ماند، ادامه داد: قوه قضاییه رکن سلامت و تاب آوری است و وقتی سالم باشد همه کاستی ها در قوه مجریه و دستگاه های مختلف وجود دارد. دولت، سازمان و مدیریت کشور از عیوب پاک شده و عیوب آنها رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر قوه قضائیه سالم باشد سایر نهادها به سلامت رسیدگی می کنند و اگر خدای ناکرده قوه قضائیه مفسده می شود، گفت: قوه قضاییه مظهر کمیت و اساس عدالت در کشور است؛ به همین دلیل است که قوه قضاییه مظهر کمیت و اساس عدالت در کشور است. نقش قوه قضائیه بسیار مهم است.

مولوی شاهیکی گفت: همه ما در مقابل قوه قضائیه وظیفه داریم به آنها کمک و حمایت کنیم تا بتوانند کار بزرگی را که بر عهده دارند انجام دهند. اگر سیستم قضایی نباشد، عدالت وجود نخواهد داشت و آن عدالت خود به خود از بین می رود.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهج با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در چند سال گذشته خوش درخشیده است، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از معروف ترین اقدامات قوه قضائیه است که از زمان آیت الله رئیسی تا کنون فعال بوده است. قوه قضائیه.» آغاز شد و تا امروز که حجت‌الاسلام اعجایی فعال است ادامه دارد.

وی گفت: اقدامات قوه قضائیه باعث ایجاد حس امید در مردم شده و همه از کار انجام شده راضی هستند و ناراضی هستند چون منافعشان در خطر است و مسلما این شرایط سخت است. برای آنها. “E.

مولوی شاهیکی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات مختلف قوه قضائیه شاهد اجرای عدالت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید