قیام عاشورا بهترین مکتب برای رشد جوانان کشور/ حمله نرم دشمن به ایمان نسل جوان


ساعت: 11:05
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887571

مهراوه نظری گفت: عاشورا و قیام او بهترین مکتب برای رشد جوانان در کشور است زیرا دشمن با هجمه های فراوان خود در صدد ایجاد شبهه و تضعیف ایمان این نسل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهراوه نظری کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: حادثه کربلا پس از 14 قرن زنده و پویا است و شور و شوق آن هر روز بیشتر می شود.


وی ادامه داد: امروز تاکتیک های رسانه ای دشمن برای جلوگیری از این غوغا زیاد است. انجام شده اما کاربران فضای مجازی با تولیدات گسترده صحنه را ترک نکرده اند.


نظری افزود: ایستگاه های صلواتی چند روز مانده به محرم برپا می شود و جوانان خود را برای محرم آماده می کنند.


این کارشناس توضیح می‌دهد: در روزهای اول محرم همه نوجوانان و جوانان در هیئت‌ها و مساجد برای خدمت به امام حسین (ع) صف می‌کشند..


وی با بیان اینکه جوانان هزینه ایست های محرم را از جیب خود می پردازند افزود: جوانی پول هفتگی خود را به هیئت اهدا می کند و جوان دیگری نیز بخشی از پس انداز خود را به مسجد می دهد تا هزینه مراسم سیدالشهدا را تامین کند. (ص). بودن.


نظری با اشاره به اینکه این چند نمونه از «امت امام حسینی» است که سردار سلیمانی به آن اشاره کرد، ادامه داد: همه در سوگ شهادت سیدالشهدا (ع) عزادارند و از سوی دیگر اوج اسلام است. بیداری در جهان.


این کارشناس با بیان اینکه فرهنگ عاشورا با سرعتی وصف ناپذیر در حال گسترش است، گفت: امروز این مراسم در شهرهای مسلمان نشین و غیر مسلمان جهان برگزار می شود..


وی افزود: در نهضت عاشورا مهمترین و تعیین کننده ترین نقش ها را نیروهای جوانان ایفا کردند، امروز جوانان نقش مهمی در ماندگاری فرهنگ عاشورا دارند.


نظری بیان کرد: عاشورا و قیام او بهترین مکتب برای رشد جوانان در کشور است زیرا دشمن با هجمه های فراوان خود سعی در ایجاد شبهه و تضعیف ایمان این نسل دارد.


این کارشناس با تاکید بر اینکه هجمه نرم ایمان دشمن به جوانان است، تاکید کرد: امروز دشمن ایمان جوانان به ویژه نخبگان را نشانه رفته و فرهنگ عاشورا این نسل را در برابر نفوذ واکسینه می کند.


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جوانان با ندای حسین زمان خود و با بصیرت در دسته های عزاداری شرکت می کنند و بهار عشق این نسل در ماه محرم به نمایش گذاشته می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید