قیام نهم دی ماه ملت ایران تشخیص حق و باطل را ممکن ساخت

ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796161

نماینده مردم ابهر، هورمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان و بصیرت ملت ایران در 9 آذر 1367 تجلی پیدا کرد و قیام ملت زیرک جمهوری اسلامی ایران در آن بود. روز تشخیص درست از باطل را ممکن کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه روز نهم روز فورکان است، گفت: روز نهم روزی است که تشخیص حق از باطل پس از 8 ماه قیام آسان شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88، 8 ماه فضای کشور غبارآلود بود.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه در سال 1367 با شعار الله اکبر انقلاب اسلامی به جنگ انقلاب اسلامی رفتند، افزود: این موضوع تشخیص حق از باطل را برای برخی دشوار می کند.

نماینده مردم ابهر، هورمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان و بصیرت ملت ایران در 9 آذر 1367 تجلی یافت و بر آن قیام ملت زیرک جمهوری اسلامی ایران بود. روز این امکان را برای هر کسی فراهم کرد که حق را از باطل تشخیص دهد.”

وی گفت: این قیام که با شعار الله اکبر آغاز شد، اهانت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عزاداران این امام مظلوم را در پی داشت که به شکل گیری حماسه نهم دی انجامید.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه باید نهم را جشن بگیریم، گفت: جشن و بزرگداشت نهم به همه کمک می‌کند تا آشوب‌های پیش رو را سریع‌تر و درست‌تر شناسایی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید