قیمت جهانی طلا امروز 4 جولای 1401

قیمت جهانی طلا امروز 4 جولای 1401

روز جدید هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد افزایش به 1826.88 دلار رسید.

روند نزولی قیمت طلا تا حدودی متوقف شده و فلز گرانبها به بالای 1825 دلار رسیده است. هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد افزایش به 1826.88 دلار رسید.

علائم افزایش تورم و کاهش رشد اقتصاد جهانی حساسیت بازار را افزایش داده است. امید است که فدرال رزرو آمریکا سیاست های پولی خود را بیش از حد تشدید نکند و برای من این به معنای تداوم نوسانات قیمت طلا است.

سرمایه گذاران بر تحولات روزانه بازار جهانی تمرکز دارند، از ترس از تورم تا ترس از کند شدن رشد اقتصادی. تمایل شدید هر دو طرف واکنش شدیدی را در بازار برمی انگیزد.

تحلیلگران همچنین رفتار مصرف کننده در ایالات متحده را بررسی کرده اند که عملکرد فدرال رزرو را تعیین می کند. معاملات پایین دلار باعث حمایت و تثبیت قیمت طلا خواهد شد. اگر تقاضا برای اوراق خزانه داری آمریکا افزایش یابد، سود خزانه داری دولت کاهش می یابد و طلا باز می گردد.

در صورت افزایش مجدد تورم، توجه سرمایه گذاران به عملکرد اقتصاد جلب می شود. احتمال رکود طلا به معنای الگوی معاملاتی پایدار است.

سرمایه گذاران در حال حاضر منتظر گزارشی از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه دوم سال جاری هستند. اگر اقتصاد آمریکا در سه ماهه دوم 1.5 درصد کاهش یابد، از طلا سود خواهد برد. واکنش اولیه بازار کاهش قیمت طلا است. زیرا صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های بزرگ دارایی های خود را به نقدینگی تبدیل می کنند. اما با گذشت زمان، تقاضای سرمایه گذاران افزایش یافته و قیمت طلا را افزایش داده است.

نقره در معاملات امروز با 0.32 درصد افزایش به 21.16 دلار رسید. پلاتین با 0.09 درصد معامله به 911.8 دلار رسید

دیدگاهتان را بنویسید