قیمت رفت و برگشت یکسان است


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816210

این در حالی است که تعدادی از شهروندان از تفاوت قیمت بلیت های رفت و برگشت در برخی مسیرها گلایه دارند و خواهان حل این مشکل هستند که به گفته مسئولان، قیمت ناوگان مسافربری برای دو طرفه یکسان است. .

مشکل حمل و نقل یکی از اساسی ترین مشکلاتی است که اقشار مختلف مردم به صورت روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

افزایش نرخ کرایه ها به ویژه در ناوگان مسافربری برون شهری برای مسافران مشکل ساز است.

به گفته تعدادی از شهروندان هزینه سفر زاهدان به مشهد با اتوبوس VIP 150 هزار تن و رفت و برگشت 130 هزار تن است که به همین دلیل تفاوت قیمت بیانگر نارضایتی از نبود نظارت است.

در مقابل، قیمت حمل و نقل مسافر یکسان است

علیرضا کیها رئیس اداره مسافر و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در پاسخ به گلایه برخی شهروندان مبنی بر تفاوت قیمت بلیت های رفت و برگشت در نقاط مختلف کشور گفت: یکسان است.

وی افزود: ممکن است نوع ناوگان انتخابی مسافران مانند ناوگان VIP، خاص یا معمولی باعث این رسوایی شده و یا در هر صورت مسافر از طریق دلال و دلال جذب شده باشد. «فهرست قیمت در محل شرکت نصب می‌شود و در صورت مشاهده گران‌فروشی، مردم می‌توانند بلیت دریافتی را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تحویل دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای ایام نوروز تمامی پروتکل های بهداشتی که قبلا اعمال شده است مانند ضدعفونی، جلوگیری از ازدحام مسافران، دادن ماسک به مسافران و رعایت سقف 80 درصدی ظرفیت ناوگان ادامه می یابد.

رئیس اداره منطقه ای مسافر و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه صدور اسناد حمل و نقل با نام سامانه امید به بانک اطلاعاتی وزارت بهداشت متصل است و مردم می توانند از پایانه های مسافربری بلیت دو واکسن تهیه کنند. یا تست ۷۲ ساعته هست.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید