قیمت سکه یک روز دیگر افزایش یافت

قیمت سکه یک روز دیگر افزایش یافت

قیمت سکه امروز تغییر جهت داد و بالاتر رفت. به این ترتیب سکه امامی به کانال 28 میلیونی بازگشت. فعالان بازار دلیل گرانی امروز انواع سکه را افزایش نسبی دلار پس از نامشخص بودن توافق ایران و آمریکا می دانند.

به گزارش تجارت نیوز، قیمت سکه امامی که معاملات آن روز پنجشنبه با قیمت ۲۷ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان بسته شد، امروز با افزایش مواجه شد و به کانال ۲۸ میلیون تومان بازگشت. در حال حاضر قیمت سکه امامی به 28 میلیون و 298 هزار تومان رسیده است و هنوز نشانه ای از افت در این بازار دیده نمی شود.

قیمت طلا و سکه امروز 29 خرداد 1402

اگرچه قیمت دلار در هفته گذشته کاهش یافت و به کانال 49 هزار تومان رسید، اما با تکذیب خبر توافق کوتاه مدت ایران و آمریکا، خوش بینی ها نسبت به گشایش جدی روابط سیاسی کاهش یافت. به طوری که امروز قیمت دلار دچار افزایش نسبی شده و یا حداقل روند نزولی خود را متوقف خواهد کرد تا با توجه به این شرایط در بازار دلار، امروز بازار سکه با افزایش قیمت مواجه شد.قیمت طلا و سکه امروز 29 خرداد 1402

سکه بهار آزادی تنها ضرب سکه ای است که حتی امروز نیز روند نزولی را تجربه می کند. سکه بهار آزادی که روز پنجشنبه با قیمت 24 میلیون و 801 هزار تومان بسته شد، امروز به 24 میلیون و 790 هزار تومان کاهش یافت.

نیم سکه امروز در حال افزایش است و به 15 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. در عین حال قیمت ربع سکه 10 میلیون و 500 هزار تومان و سکه گرمی 6 میلیون و 500 هزار تومان است. همانطور که گفته شد، تمامی سکه ها به جز بهار امروز روند صعودی را تجربه می کنند.

با وجود افزایش قیمت سکه در معاملات امروز، قیمت طلای 18 عیار در حال کاهش است. قیمت طلا امروز به دو میلیون و 332 هزار تومان رسیده است. قیمت هر مثقال طلا امروز 10 میلیون و 107 هزار تومان است. قیمت جهانی طلا امروز 1960 دلار است.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید