قیمت لباس در یزد اصلا بالا نیست/ مخالف برگزاری نمایشگاه لباس هستیم


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813572

رئیس اتحادیه پوشاک یزد گفت: قیمت پوشاک یزد به دلیل کیفیت بالا کاملا مناسب بوده و نسبت به سایر استان ها گرانتر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عزیزی، رئیس اتحادیه پوشاک یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه ادعای برخی افراد مبنی بر گرانی لباس یزد اصلا صحت ندارد، گفت: قیمت پوشاک در فروشگاه های یزد به دلیل کیفیت بالا اصلا گران نیست. قیمت پوشاک یزد نسبت به برخی استان ها ارزان تر است.

وی ادامه داد: علت سفر برخی از شهروندان برای تهیه پوشاک به استان های دیگر تنوع پوشاک در استان های دیگر است که باعث شده تعدادی از خانواده های سوارکار برای تهیه پوشاک به این استان ها سفر کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه قیمت پوشاک یزد با استان های مشهد، تهران و اصفهان قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: استان یزد شهر نسبتاً مهمان نوازی نیست و حتی مسافرانی که به یزد سفر می کنند قصد خرید پوشاک را ندارند، اما بیشتر مسافران استان های دیگر هستند. سوغاتی می خرند، لباس هایی می خرند که زیاد به کیفیت علاقه ای ندارند، به همین دلیل لباس فروشی های یزد مجبورند کالاهای باکیفیت بخرند، زیرا مشتری آنها همیشگی است.

وی ادامه داد: البته اخیراً تعدادی فروشگاه بسیار ارزان قیمت در یزد راه اندازی شده است که مردم می توانند لباس های خود را از این فروشگاه ها خریداری کنند، اما باید توجه داشت که خرید ارزان به معنای کیفیت بالا نیست.

رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به اینکه فروشندگان پوشاک مشمول دریافت 23 درصد سود می شوند، خاطرنشان کرد: این سود کل کشور در چند سال اخیر از سوی برخی فروشندگان مشاهده نشده است اما در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ها همه فروشندگان میزان سود رضایت بخش است و در عین حال مردم توان پرداخت بیش از این مبلغ را ندارند.

عزیزی رئیس اتحادیه پوشاک در پایان گفت: اتحادیه پوشاک با برگزاری نمایشگاه های پوشاک در پایان سال کاملا مخالف است. یزد و همچنین مصرف کنندگان باید آسیب ببینند و به همین دلیل مخالفت خود را با اتاق اصناف اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید