لئاندرو پریرا برزیلی چقدر برای پرسپولیس نوشیدند؟

لئاندرو پریرا برزیلی چقدر برای پرسپولیس نوشیدند؟

پرسپولیسی ها در دقایق پایانی نقل و انتقالات نیم فصل اعلام کردند که با قراردادی یک سال و نیم با لئاندرو پریرا برزیلی به خدمت گرفته اند.

این بازیکن 31 ساله که به عنوان جانشین یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست، سابقه بازی در تیم هایی مانند گامبا اوزاکا و سانفرس هیروشیما ژاپن، پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک را در کارنامه دارد.

یحیی گل محمدی پس از جدایی یورگن لوکادیا از جمع سرخ پوشان با بحران جدی در خط حمله تیمش مواجه شد و به همین دلیل با شروع نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس تصمیم گرفت لئاندرو پریرا، مهاجم سابق گامبا اوزاکای ژاپنی را به خدمت بگیرد.

پریرا که با پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک عناوین قهرمانی را کسب کرده است، با قراردادی یک و نیم ساله به تیم اضافه شده است.او در دو فصل حضورش در گامبا اوزاکا 7 گل برای این تیم به ثمر رساند.

در همین رابطه شنیده ایم باشگاه پرسپولیس با مهاجم برزیلی جدید خود برای مبلغ 300 هزار دلار برای نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم به توافق رسیده است. مبلغ قرارداد او برای فصل آینده 600 هزار دلار خواهد بود که با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که کل قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس برای یک فصل و نیم قرارداد 900 هزار دلار است. منبعی که این خبر را از باشگاه پرسپولیس در اختیار ما قرار داده به درستی معتقد است که این مبلغ برای بازیکنان فوتبال ایران هزینه می شود.

مهاجمان خونه به خونه هم در لیگ برتر به همین مبلغ قرارداد می بندند و نمی توانند به اندازه انگشتان دو دست در یک فصل گل بزنند! البته باید منتظر ماند و دید یحیی گل محمدی مهاجم مورد نظر و برزیلی در نیم فصل چه آماری را ترک خواهد کرد. آیا مهاجم گلزن برتر و شش یا… است؟

به هر حال به گفته جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، هواداران این تیم خاطره چندان خوشی از خرید مهاجمان برزیلی در سال های اخیر ندارند، اما امیدوارند لئاندرو پریرا مثل بقیه هموطنانش نباشد!

دیدگاهتان را بنویسید