لاوروف: برای دور زدن تحریم ها با ایران کار می کنیم

لاوروف: برای دور زدن تحریم ها با ایران کار می کنیم

روز جدید سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه از کشورش خواست تا گام های عملی با ایران برای خنثی کردن و خنثی کردن تحریم های غرب بردارد. لاوروف گفت که مسکو با ایران همکاری خواهد کرد تا گام های عملی برای دور زدن تحریم های غرب بردارد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه از کشورش خواست تا گام های عملی با ایران برای خنثی کردن و خنثی کردن تحریم های غرب بردارد.

; لاوروف گفت که مسکو با ایران همکاری خواهد کرد تا گام های عملی برای دور زدن تحریم های غرب بردارد.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با همتای روس خود در شهر تونس در شرق چین، رویکرد جدی همکاری با همسایگان را مورد اشاره قرار داد و تحریم‌های یکجانبه علیه کشورها را رد کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان در مورد موضوعات مورد علاقه گفت وگو کردند.

امیر عبداللهیان با تبیین اولویت سیاست همسایگی از دیدگاه دولت جمهوری اسلامی ایران، رویکرد همکاری جدی با همسایگان را رد و تحریم های یکجانبه علیه کشورها را رد کرد.

لاوروف همچنین با اشاره به علاقه کشورش به همکاری همه جانبه با همسایگان به ویژه ایران، بر اهمیت روابط دو کشور تاکید کرد و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری ها با ایران تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان روز سه شنبه در راس یک هیئت سیاسی برای شرکت در سومین نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان راهی تونس در استان آنهویی در شرق چین شد.

دیدگاهتان را بنویسید