لحظه اخراج مینا وحید از ماکان بند / کنسرت فیلم

لحظه اخراج مینا وحید از ماکان بند / کنسرت فیلم

مینا وحید (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. مینا وحید کار خود را در سال ۱۳۸۶ با فیلم آتش سبز آغاز کرد. مینا وحید در آثار مختلف سینما، تلویزیون و تئاتر حضور دارد. هایلایت (1396) و یک شب در تهران (1388) به بازی مینا وحید در سریال شهرزاد اشاره می کنند.

حواشی کنسرت ماکان بند چند روز پیش در تهران و مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون روی صحنه رفت و در حالتی نامتعادل ظاهر شد. مینا وحید پس از اجرای جنجالی اش در کنسرت ماکان بند در صفحه شخصی اش از خودش و امیر مکاره گفت.

انتقاد از رفتار عجیب مینا وحید با پوشش نامتعارفش باعث شد تا بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از نحوه برگزاری کنسرت ماکان بند انتقاد کنند تا در نهایت این گروه رسما از مردم و هواداران خود عذرخواهی کند. کنسرت اعلام کرد که کنسرت هفتم دی ماه یک بازیگر زن با رفتارهای نامناسب نظم کنسرت را به هم زد و سال ها بعد بهترین بیماری عروق کرونر موفق به برگزاری کنسرت شد و اقدام مینا وحید نظم کنسرت را به هم ریخت.

صفحه اینستاگرام حاشیه ها به نقل از مینا وحید می گوید: به درخواست و پیام شما بازیگر مینا وحید، پست حاشیه ای حضور این بازیگر در کنسرت ماکان بند حذف شد تا عواقب ایشالا برای این بازیگر و ماکان بند در پی نداشته باشد. شب گذشته در کنسرت ماکان بند، مینا وحید یکی از بازیگران سریال جزیره در حالی روی سن آمد و از هوادارانش تشکر کرد در حالی که پوشش این بازیگر حواشی زیادی داشت.

چندی پیش ماکان بند کنسرت بزرگی را در تهران برگزار کرد که تعدادی از بازیگران در آن حضور داشتند.

مینا وحید یکی از بازیگرانی بود که در این کنسرت حضور داشت و مورد توجه رسانه ها و عکاسان قرار گرفت.

مینا وحید روی صحنه آمد و شروع به داد و فریاد کرد و به حاضران در سالن گفت که خوب نیست، اما وقتی به کنسرت آمد و مردم را از نزدیک دید، خوب بود.

تعداد بازدید: 692

دیدگاهتان را بنویسید