لحظه انتشار تصمیمات در سامانه ارزشیابی معلمان

لحظه انتشار تصمیمات در سامانه ارزشیابی معلمان

در بخشی از این اطلاعیه با قدردانی از زحمات کلیه همکاران در کمیته های بازرسی، کارگروه ها و دفتر کار ارزشیابی در استان و مناطق تابعه، آمده است: با توجه به محدودیت زمانی و لزوم صدور احکام ارزشیابی معلمان، مناسب برای کلیه همکاران میز کار سنجش و کارگروه های مرتبط در سطح استانی و منطقه ای در روزهای آتی به صورت تمام وقت در محل کار حضور داشته باشند.

با اذعان به لزوم دقت نظر در فرآیند ارزشیابی معلمان و بر اساس نتایج تحلیل های آماری، ضمن تشکر از عوامل اداره کل، ارزیاب مناطق و استان ها که در تشکیل کارگروه ها و اجرای دستورالعمل های وزیر در خصوص تسریع همکاری داشتند. تسهیل و اعتبار بخشیدن به روند اجرای قانون ارزشیابی معلمان، ضمن تاکید بر لزوم مدیریت و نظارت دقیق بر کار ارزیابان ویژه در اردوها، استخدام ارزیابان تمام وقت در ساعات بعد و اردوهای ارزشیابی افتتاح شود. زیر نظر افسران ارزیاب

در این اطلاعیه تاکید شده است: علاوه بر اطلاع و دعوت فوری از ارزیابان متعهد، مسئول و تایید شده در لیست ارزیاب های حرفه ای این استان، هماهنگی های لازم با مدیران مناطق جهت استقرار ارزیاب در ستاد ادارات آموزش و پرورش و ایجاد شرایط کاری و رفاهی لازم برای تسریع. باید در فرآیند کار اجرا شود و کلیه پرسنل ارزیابی عملکرد باید در استان و مناطق ضمن آمادگی کامل برای همراهی، همکاری، مدیریت عملکرد و اجرای خوب برنامه به فوریت اقدام کنند.

ستاد سنجش معلمان با بیان اینکه به زودی اطلاعات رتبه بندی همکاران محکوم شده در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود، تصریح کرد: ایجاد دفتر پاسخگویی رتبه بندی در سطح استان و به ویژه مناطق و حضور از همکاران توانمند و آگاه تمام وقت از نظر فرآیند رتبه بندی پاسخگویی به معلمان ضروری است لذا اطلاع رسانی به موقع همکاران به صورت مستمر و مستمر در دستور کار استان ها و مناطق قرار گیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برنامه ریزی لازم برای نظارت بر دفاتر پاسخگویی رتبه بندی استانی و منطقه ای را به ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

با توجه به حجم زیاد فعالیت های مربوط به صدور احکام در روزهای آینده، لازم است شوراهای حسابرسی استان و مناطق به گونه ای برنامه ریزی کنند که کلیه پرونده های ارسالی به پرونده و صورتجلسات بلافاصله تنظیم شود. .

شایان ذکر است فرآیند مرحله نهایی رتبه بندی معلمان در کشور با مشارکت کلیه هیات های بازرسی مناطق، استان ها و ستادها انجام می شود و تاکنون 346 هزار و 516 معلم فرهنگ کار و 65 هزار و 354 معلم بازنشسته ارزیابی شده و احکام پرسنلی صادر شده است و رتبه سایر همکاران فرهنگی شاغل و مستمری بگیران بی وقفه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید