لحظه به لحظه از فرصت باقیمانده استفاده می کنیم / هیچ نتیجه ای در هندبال قابل پیش بینی نیست

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798883

صحبت های مربی تیم هندبال نوجوانان دختر برای مسابقات قهرمانی آسیا

مربی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران گفت: باید از فرصت یک ماهه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برای افزایش سطح فنی و آمادگی بازیکنان استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران با حضور 6 تیم از ایران، کره جنوبی، قزاقستان، هند، ازبکستان و تایلند به میزبانی آلماتی قزاقستان از 24 بهمن لغایت 3 اسفندماه برگزار می شود. .

مهسا معتمدی مربی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران درباره شرایط تیم هندبال نوجوانان دختر گفت: اردوی فشرده ای داشتیم که روی بازیکنان هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی کار کردیم. برخی از بازیکنان به خصوص بازیکنان لیگ برتر بسیار آماده بودند. در نهایت توانستیم اردوی موفقی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم با همین روند خوب ادامه دهیم.

وی افزود: 28 نفر به این اردو دعوت شدند که از بین دعوت شدگان به اردوی بعدی بهترین ها انتخاب می شوند. اردوی بعدی احتمالا بلافاصله بعد از لیگ برتر بانوان برگزار خواهد شد.

معتمدی در خصوص حریفان ایران در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا گفت: تعدادی از بازیکنانمان را که در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا شرکت کرده بودند آنالیز کردیم و با دیدن فیلم این مسابقات با سبک بازی آنها آشنا شدیم. نکاتی برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن

وی همچنین با اشاره به یک ماه مانده به شروع مسابقات قهرمانی هندبال دختران آسیا گفت: این فرصتی است که باید همیشه از آن استفاده کنیم تا سطح فنی و آمادگی بازیکنان را به حداکثر برسانیم.

مربی تیم هندبال نوجوانان دختر نیز درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هیچ نتیجه قابل پیش بینی وجود ندارد، اما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهیم و امیدوارم بهترین نتایج سهمیه جام جهانی

وی در پایان در خصوص همکاری با گلم علی اکبرآبادی مدیر تیم هندبال جوانان گفت: از همکاری با اکبرآبادی و استفاده از تجربیات او بسیار خوشحالم. من به شخصه از هر چه در توان دارم برای موفقیت تیم ملی استفاده می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید