“لذت بردن از نیکی و نهی از منکر” در حال تبدیل شدن به یک منطقه مطالعه است

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1776993

رئیس اردوگاه برای احیای چشم انداز لذت بردن از خیر و نهی از منکر:

مسئول قرارگاه احیای چشم انداز بهره مندی از منکر و نهی از منکر گفت: باید زمینه ای برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان زمینه ای برای لذت بردن از خیر و منع شرارت راه اندازی شود و محتوای برنامه درسی در این زمینه تولید شود. به

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران صمدی شامگاه یکشنبه در وبینار اولین جلسه مجازی برای توضیح رویکردهای جدید گیاهان برای برخورداری از خیر و منکر شر که توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد ، افزود: با امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنید. از کشور

وی ادامه داد: هنگام بحث در مورد دو تعهد لذت بردن از خیر و نهی از منکر ، ذهن بلافاصله به مقوله حجاب و عفاف می پردازد ، در حالی که حوزه این دو تعهد بسیار گسترده تر از حجاب و عفاف است.

وی افزود: حجاب و عفاف نیز بسیار مهم است ، اما مناطق دیگری نیز وجود دارد که نباید از آنها غافل شد ، به عنوان مثال ، اگر امروز به هموطن خود توصیه می کنیم از ماسک استفاده کند یا اگر به عابر پیاده می گوییم از عابر پیاده یا پل عابر پیاده عبور کند به “حالا ما به یک فرد مشهور سفارش می دهیم و اگر به هموطن خود می گوییم سفرهای غیر ضروری انجام ندهد یا اگر به راننده ای گفته شود از چراغ قرمز عبور نكند یا اگر به یك تاجر توصیه می كنیم كه گران فروشی نكند یا اگر به همسایه خود توصیه می كنیم كه برای آب بنوشد. ماشین ، منکر را منع می کنیم.

وی در مورد توضیح رویکرد جدید ستاد معروف امربه و ممنوعیت نفی کشور ، ادامه داد: «زمینه های فعالیت در همه زمینه های زندگی مرتبط است و این درست است. بنابراین اولین گامی که می خواهیم برداریم این است که توضیح دهیم مناطق ورود به وظیفه کجا هستند؟ “و اولویت ها چیست؟

رئیس مرکز احیای روشنگری برای برخورداری از خوبی و نهی از منکر گفت: “هرکسی که می خواهد امر به معروف و نهی از منکر انجام دهد باید دارای دانش باشد. معلمان در تخصص خود دانش دارند. بانکداری و دکترای علوم محیط زیست. ممکن است وارد شوند جنگلداری ، کوهنوردی ، معدن ، شهرسازی یا فاضلاب شهری و پزشک مهندسی عمران ممکن است در زمینه ساخت و ساز و کمبودها و سهل انگاری ها و سوء استفاده هایی که ممکن است برای دولت شناخته شده باشد یا منکر را ممنوع اعلام کند وارد عرصه ساخت و ساز شوند.

صمدی افزود: فلسفه تشکیل این گروه های جستجو توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل گروه های جستجو و رهبری مسئولین است. یعنی می آیند و از مراجع تقاضا می کنند و به سهل انگاری و حذف فعل و اشتباه اشاره می کنند.

وی ادامه داد: در اولین گام باید یک تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد معروف امربه و ممنوعیت منکر در خراسان رضوی که وظیفه آن حمایت و کمک به ستاد در زمینه دانش ، بصیرت است ، امضا شود. ، حقوق و کمکهای حقوقی.. “

رئیس اردوگاه احیای چشم انداز بهره مندی از منکر و نهی از منکر گفت: پس از امضای این تفاهم نامه ، شرکت همکاران در دوره های لذت بردن از خیر و منع شرارت ، آشنایی کامل با علم ، دانش و معرفت شناسی و آداب معاشرت است. ، رتبه ها ، مراحل و نحوه انجام وظایف خود را بیاموزید ، زیرا گاهی اوقات افرادی که هیچ تجربه و اشرافی در این زمینه ها ندارند ، با قصد معروف وارد می شوند ، اما در عمل مرتکب انکار می شوند.

صمدی افزود: وظیفه بعدی جمع آوری شبهات است ، زیرا دانش آموزان قطعاً دچار تردید خواهند شد و همچنین معلمان س questionsالاتی خواهند داشت که ما دوست داریم این سوالات جمع آوری شود تا به آقای گلپایگانی ، منشی و معاون ارائه شود. رئیس ستاد. “اجازه دهید کشور را وقف نفی کنیم و بگذاریم آنها به این شبهات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: نکته بعدی که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که انتظار داریم تمرکز پایان نامه ها بر موضوعات بین رشته ای باشد و تا پایان سال 1400 در زمینه مهدوی هزار پایان نامه و پایان نامه و در زمینه تعهدات حداقل سه پایان نامه در هر استان بر این موقعیت متمرکز خواهد شد. “لازم نیست از خود دفاع کنید ، اما عنوان مورد تایید است و دانش آموز شروع به تحقیق می کند.

رهبر احیای چشم انداز لذت بردن از خوبی ها و نهی از منکر کشور گفت: “گام بعدی که بسیار مهم است ، تشکیل گروه های جستجو است. کسانی که مایل به تشکیل گروه های جستجو هستند می توانند به” منطقه جستجو “مراجعه کنند. “سایت را بخوانید و روش کار را بخوانید.

صمدی افزود: مرکز تحقیقات مجلس هر سال اولویت ها و مشکلات هر استان را جداگانه منتشر می کند. آنها اطلاعات قانونی و رسمی را از ستاد به نفع خیر و نهی از منکر در کشور و از طریق روستا دریافت می کنند و به طور رسمی شکایت می کنند.

وی ادامه داد: در ستاد تعیین امر به معروف و نهی از منکر ، یک معاونت به نام معاون علمی و آموزشی تشکیل شده است که وظیفه آن تهیه محتوای آموزشی برای گروه های مطالبه گر است و باید دوره تعیین شود و این دوره در دانشگاه ها تدریس خواهد شد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید