لزوم استفاده از رسانه ها و خبرنگاران متناسب با توسعه استان همدان


ساعت: 12:15
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887605

علیرضا قاسمی فرزاد با قدردانی از زحمات خبرنگاران در برنامه ریزی سفر رئیس جمهور و نمایندگان ویژه وی به شهرستان ها گفت: معتقدم مدیران باید خبرنگاران را در کنار خود داشته باشند، از مدیرکل روابط عمومی می خواهم سایر روابط عمومی ها را تشویق کنند. مدیران و تشویق به استفاده از ظرفیت خبرنگاران. باید ارتباط منطقی بین آنها وجود داشته باشد و با نظم و ریتم خاصی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان شب گذشته در مراسم روز خبرنگار در همدان گفت: شما خبرنگاران سفر رئیس جمهور و نمایندگان ویژه ایشان به شهرستان ها را به خوبی توصیف کرده اید، از تک تک شما تشکر می کنم..


وی با اعلام اینکه از صمیم قلب به تک تک شما خبرنگاران علاقه خاصی دارد، گفت: خبرنگاران استان همدان در هر جلسه ای که شرکت می کنند به معیارهای شما احترام می گذارند..


استاندار همدان افزود: برای اصحاب رسانه حساب ویژه ای باز کرده ایم و ظرفیت بزرگی است. نهادها و هیئت های فرهنگی باید از این ظرفیت در امور به خوبی استفاده کنند، سطح خبرنگاران ما مهم و قابل توجه است..


قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه جشنواره مطبوعات غربی کشور باید در دستور کار اداره کل ارشاد اسلامی قرار گیرد، گفت: رسالت واقعی خبرنگار شفاف سازی و فرهنگ سازی است..


استاندار همدان تاکید کرد: معتقدم مدیران باید خبرنگاران را در کنار خود ببینند، از مدیر کل روابط عمومی می خواهم سایر مدیران روابط عمومی را به استفاده از ظرفیت خبرنگاران تشویق و ترغیب کند. باید ارتباط منطقی بین آنها وجود داشته باشد و با نظم و ریتم خاصی انجام شود.


وی افزود: امیدوارم همدلی و همزبانی بین رسانه های استان و مدیران استانی وجود داشته باشد و با محوریت اداره ارشاد و سایر نهادهای فرهنگی خواستار آن هستم.


قاسمی فرزاد تصریح کرد: با خبرنگاران ارتباط دوسویه داشتیم چون باید دیدگاه مردم را بدانیم، از زحمات آنها قدردانی می کنیم زیرا صدای مردم محسوب می شوند..


وی گفت: با مشکلات خبرنگاران مانند بیمه، دستمزد پایین و امنیت شغلی آشنا نیستم.


استاندار همدان تاکید کرد: خبرنگاران و مدیران باید در راستای امید آفرینی گام بردارند و در این راستا خبرنگاران باید بیشتر تلاش کنند. ما حق سیاه نمایی نداریم، اگر امید از جامعه رخت بربندد آسیب بیشتر می شود.


وی خطاب به مدیرکل ارشاد گفت: سند ابلاغی بسیار مهم است; اگر سندی تهیه می شود، باید بررسی شود و از خبرنگاران برای غنی سازی آن سند استفاده شود.


در این مراسم از رسانه های فعال و برتر استان همدان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.


در این مراسم از پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان نیز به عنوان رسانه برتر و فعال استان تقدیر شد..


این رویداد به همت مطبوعات استان همدان و با حمایت استاندار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت حفظ جایگاه خبرنگاری برگزار شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید