لزوم افزایش تولید برای کنترل و ایجاد رقابت در بازار/ بسیج به دنبال کمک به بخش خصوصی برای افزایش تولید + فیلم


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883540

این مسئول بسیج اصناف کشور با تاکید بر اینکه بسیج به دنبال کمک به بخش خصوصی برای افزایش تولید است، گفت: برای کنترل قیمت و ایجاد رقابت در بازار نیازمند افزایش تولید هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا حسین پور در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تشکیل ستاد سراسری شهید امانی از سال گذشته گفت: رفع موانع کسب و کار و تولید، نظارت و بازرسی زنجیره عرضه تا مصرف از وظایف این ستاد است.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان معاون بازرس در کنار وزارت جهاد کشاورزی و وزارت حراست برای ساماندهی جدی وضعیت بازار و اقتصاد کشور در خدمت دولت است.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه شاهد همدلی خوبی در استان زنجان هستیم، تصریح کرد: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان که خود متخصص و دغدغه مند این حوزه است پیگیر اردو و پیگیری است. همچنین از بسیج اصناف استان زنجان تشکر می کنم.

وی اجرای طرح پایلوت نان در استان زنجان را کار خوب و ارزشمندی عنوان کرد و گفت: زنجان در اجرای طرح نان بسیار عالی عمل کرد و توانست به خوبی این کار را انجام دهد و امیدواریم زنجان در مرحله اجرایی این طرح بتواند این کار را انجام دهد. طرح نان و سایر استان ها نیز از این طرح بهره مند هستند.

حسین پور با اشاره به پیشرفت خوب استان زنجان در حوزه صنعت خاطرنشان کرد: برای کنترل قیمت ها و ایجاد رقابت در بازار نیازمند افزایش تولید هستیم.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان زنجان ادامه داد: یکی از اهداف این سفر بازدید از واحدهای تولیدی و اصناف برای افزایش تولید است که امیدواریم این امر محقق شود.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت های خوبی در صنعت نساجی، پوشاک و محصولات کشاورزی دارد، گفت: این استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است. وی خاطرنشان کرد: بسیج می خواهد به بخش خصوصی در رفع این مشکلات و افزایش تولید کمک کند.

مشروح این مصاحبه را در ویدیو ببینید.

انتهای پیام/


خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید