لزوم ایجاد تعامل بین دستگاه ها و نیروها برای حل مشکلات / راه های نفوذ به دشمن را جدی بگیرید.


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839957

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

موسی گازانفرآبادی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی گفت: در این شرایط از همه ما می خواهد که تعامل خوبی با یکدیگر داشته باشیم و سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام والمسلمین موسی گازانفرآبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس قاضی استان کرمان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی بر اساس بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری ایجاد بستر ظهور است، گفت: ، گفت: به خمینی (ره) گفتم «حفظ نظام وظیفه است».

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان فرمودند: «دهه های پیش رو، دهه های شماست»؛ در این راستا رهبر فرزانه انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان فرمودند: بنابراین اگر هدف انقلاب این باشد و بتوانیم آن را باور و درک کنیم، زمان نمی شناسیم و شبانه روز برای مردم و نظام و جامعه کار و خدمت می کنیم که نمونه ای از شهید سلیمانی است. که از ابتدا نمی دانستند و مطمئناً این مشکلات حل خواهد شد یا خیر.

وی تاکید کرد: مسئولی که در جایگاهی است و به هدف انقلاب اعتقادی ندارد به جامعه خیانت کرده است.

نماینده مردم استان شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی گفت: جامعه.

حجت الاسلام والمسلمین غزنفرآبادی با تاکید بر اینکه امروز نقش معتقدان به اهداف انقلاب بسیار مهم است، گفت: باید بردار کار کرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید راه های نفوذ به دشمن را جدی بگیریم و برای بازگرداندن اعتماد به همه گروه ها تلاش کنیم، گفت: مجمع نمایندگان استان کرمان در خدمت استاندار جدید و جدید است. مدیرکل استان ایس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید