لزوم برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در گچساران/ مدیرانی که در آتش سوزی ها فقط به دنبال عکس یادگاری هستند.


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823210

دایان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون تعهدات دستگاه های آتش نشانی جنگل ها تعیین شده است و متاسفانه در سال های گذشته برخی از مدیران فقط قصد عکسبرداری را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; رهام دیانت، رئیس قاضی گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان در تالار قوه قضائیه گفت: انتظار داریم نظارت ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری پاکسازی شهر است و اگر نگاه کنیم بسیاری از جداول و مسیل های سطح شهر آلوده و پر است و سلامت عمومی جامعه در خطر است و باید مشکلات برطرف شود. جهادگران.»

دین ادامه داد: نیروهای سد معبر تعهدات ویژه ای دارند و متأسفانه برخی سوداگران از حریم پیاده رو استفاده می کنند و در حالی که پیاده روها برای عبور و مرور مردم است نه به جای چیدن سبد میوه، باید به این موارد نیز رسیدگی شود.

رئیس قاضی گچساران گفت: اگر از ساختمان‌های موجود در بلوار گلستان عبور کنیم، می‌بینیم که برخی کوچه‌ها به بن‌بست و برخی کم عرض است که موید عدم نظارت است، بنابراین آن افراد غیرمجاز شروع به ساخت و ساز کرده‌اند و هر دو به دادگاه شکایت می‌کنند. و خواستار سرکوب و قلع و قمع هستند.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده 100 برای زیباسازی شهر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار حساس است و اگر پارکینگ در شهر باشد بسیاری از جرائم کاهش می یابد و انتظار داریم شهردار جدید به کار جهادگران ادامه دهد.

دینی بیان کرد: ساماندهی متکدیان و کودکان شاغل در مبادی ورودی شهرمان باید مورد توجه بهزیستی و شهرداری باشد اما با توجه به گرمایش زمین احتمال آتش سوزی جنگل ها بالاست که در قانون تعهدات نهادها و نهادها تعیین شده است. موسسات و متأسفانه در طول سالیان گذشته برخی از مدیران تنها عکس یادگاری می گرفتند در حالی که برخی مدیران با هم همکاری نمی کردند.

رئیس قاضی گچساران افزود: اما در مورد استفاده از خودروهای دولتی، قانون تاکید دارد که استفاده شخصی از خودروهای دولتی ممنوع است و همه این موارد باید توسط مدیران رعایت شود.

وی در پایان با اشاره به تعطیلات گلریزان گفت: بسیاری از زندانیان زیر خط فقر هستند و خانواده هایشان به نان شب نیاز دارند و انتظار داریم فرمانداران در تعطیلات گلریزان تلاش کنند. برای حل بسیاری از مشکلات زندانیان: «بالا باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید