لزوم برخورد قاطع با متجاوزان به حریم خصوصی و برهم زدن وحدت و امنیت کشور


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906523

امام جمعه قم با تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: مطالبه مردم این است که با قدرت با متجاوزان به حریم خصوصی و برهم زدن وحدت و امنیت کشور مواجه شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) گفت: جنایت بزرگی توسط دشمنان انجام شد و حرمت یکی از آنها عتبات عالیات نقض شد

خطیب جمعه قم با اشاره به عبرت ها و عبرت ها از این حادثه ناگوار گفت: هیچکس منکر سختی ها و مشکلات نیست، اما آحاد جامعه به ویژه جوانان ما فراموش نکنند که امروز دشمنان سعی در تضعیف عظمت و عظمت دارند. وضعیت ایران، همانطور که همه آنها شروع می شوند، همه باید در این زمان هوشیار باشیم.

وی با اشاره به توطئه مفصل و صرف هزینه های میلیاردی و سنگین دشمنان برای درهم شکستن ملت بزرگ ایران، گفت: دشمنان به دنبال فعال سازی مفاسد اجتماعی، تبدیل اختلافات به درگیری و تحریک عده ای علیه مقدسات هستند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه نظام گوش شنوایی به سخنان جوانان عزیز دارد و دولت در صدد رفع مشکلات است، اظهار داشت: ملت ما در مقابل دشمنان یکپارچه هستند و این بار در مقابل توطئه پیچیده دشمنان خواهند بود. ایستاده و آنها را در این کارزار شکست خواهد داد.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه جنجال آفرینان را بهانه نکنیم، تصریح کرد: از سخنان نوجوانان و جوانان استقبال می کنیم، اما همه باید با اقتدار در مقابل متجاوزان به حریم خصوصی و نقض وحدت و امنیت بایستیم. از کشور و پیام راهپیمایی مردمی امروز همین است.

و افزود: مردم و نهادهای فرهنگی نیز باید برای تبیین در این زمینه مبارزه کنند.

آیت الله اعرافی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و هفته پاسداشت انفعال دانش آموزان گفت: حل مشکلات ما در گرو احیای روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید