لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از هدررفت آب

ساعت: 22:08
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802186

آیت الله مدرسی گفت: اگر شبکه های آبرسانی پوسیده است و تلفات زیادی دارد باید تجدید شود تا شاهد هدررفت آب نباشیم.

آیت الله سید محمدکاظم یزدی، رئیس ستاد نماز جمعه مرکز یزد ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد که در محل دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: مسئله آب یک کلیدی است. و مسئله مهم است. «خب، همه ما باید به آن توجه کنیم و در همه جنبه های آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع آب باید هم بر تامین و هم مدیریت مصرف متمرکز شود، خاطرنشان کرد: در حوزه جذب برکات و نگاه لطف الهی نباید بحث معنویت را فراموش کرد.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم القاظمیه(ع) گفت: افرادی که در این حوزه علمیه شرکت می کنند باید ضمن استفاده از عقل و علم در مسیر مباحث خود و به بهترین نحو از آن استفاده کنند، ایمان خالصانه نیز داشته باشند. در بحث معنویت

مدرسی یزدی گفت: گویی در اظهارات صورت گرفته در کارگروه واجد شرایط به این موضوع توجه لازم شده است و این توجه قابل تقدیر است.

نایب رئیس شورای مرکزی سمینارهای استان یزد ادامه داد: در حوزه مدیریت مصرف یکی از موضوعاتی که باید به آن بپردازیم مشکل غرقابی در شهرهای مختلف کشور از جمله یزد است.

امام جمعه مرکز یزد گفت: اگر شبکه های آبرسانی پوسیده و تلفات زیادی دارند باید نوسازی شوند تا شاهد هدررفت آب نباشیم.

معلم یزد با بیان اینکه مردم یزد از دیرباز توجه ویژه ای به آب داشته اند، گفت: در حوزه آب باید همه جوانب به طور کامل در نظر گرفته شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید