لزوم به روز رسانی هزینه های گلستان / کشتارگاه های طیور نباید موضوع سیاست های فرابخشی باشد.


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840368

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گلستان تاکید کرد؛

محقانی گفت: افزایش 57 درصدی هزینه های نیروی کار، هزینه های بخش انرژی و حمل و نقل بار. مالیات کشتار هنوز 1600 تن است و نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و نیاز به به روز رسانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سرهنگ پاسدار ابراهیم مگانی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه گلستان در نشست مسئله محوری که به همت انجمن کشتارگاه های طیور و با حضور روسای صمت، دامپزشکی، پشتیبانی امور دام و تجارت برگزار شد، گفت: جهاد کشاورزی: ​​تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و چالش های این بخش مهم تولیدی انجام خواهیم داد.

دبیر قرارگاه هفدهم ربیع الاول سپاه گلستان گفت: این استان یکی از پیشروترین بخش های تولید طیور در کشور است و سالانه 13 میلیون قطعه جوجه ریزی می کنند. روزانه هزار تن گوشت مرغ در استان گلستان تولید می کنیم و حدود 70 درصد آن تهران را تامین می کند

ماهقانی گفت: 17 کشتارگاه طیور در استان با ظرفیت 460 هزار کشتارگاه و بسته بندی روزانه مرغ نقش مهمی در کشور دارند.

وی گفت: برای جلوگیری از تجمع مرغ در روستاها؛ وی با بیان اینکه کشتارگاه های طیور با ظرفیت بالا و ظرفیت صادراتی نیاز به توسعه و گسترش سریع دارند، افزود: این صنعت نباید مشمول سیاست های فرابخشی شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این صنعت با ایجاد اشتغال برای حدود سه هزار نفر در استان نقش بسزایی دارد و یک نیاز اساسی است. ابتدا باید جوجه ها برای کشتار روزانه در اختیار استان قرار گیرد بنابراین خروج مرغ زنده از استان باید مدیریت شود.

ماهقانی خاطرنشان کرد: وزن اضافی تولید مرغ باید باشد؛ باید توسط امداد دام استان مدیریت و منجمد شود و برای ساماندهی شرکت ها و واسطه های خرید گوشت مرغ باید این افراد و شرکت ها ثبت نام کنند.

وی افزود: با این بار اضافی، هزینه‌های کشتارگاه‌های طیور به همراه دارد. به ویژه، 57٪ در زمینه دستمزد، و همچنین هزینه های انرژی و حمل و نقل. مالیات کشتار هنوز 1600 تن است و نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و نیاز به به روز رسانی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید