لزوم تجمیع ظرفیت ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890543

رحیمی زاده معاون اجتماعی دادگستری استان یزد گفت: ورود دستگاه های خدمات رسان در برخورد با جرایم و آسیب های اجتماعی نیازمند ساماندهی، هماهنگی و تجمیع ظرفیت ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدحسین رحیمی زاده امروز در نشست با معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت: بسیاری از نهادهای فرهنگی و اجتماعی در بحث آسیب های اجتماعی و سایر مسائل حمایتی به مردم خدمت می کنند اما برای تعمیق بیشتر فعالیت ها. ، تأثیر دوگانه و نتیجه گرایی، لازم است ظرفیت های مختلف تجمیع و اشتراک گذاری به صورت هدفمند و سیستماتیک پیگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه بیشترین آسیب ها در مناطق حاشیه ای است و باید در این مناطق کار بیشتری انجام شود، تصریح کرد: با ارائه آموزش های مستمر و بسترسازی برای ارتقای سطح افراد جامعه آگاهی در این زمینه ها بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اکنون هلال احمر، بهزیستی، خدمات تسهیلگری و برخی سمن ها کار خود را انجام می دهند و برنامه های خود را در حوزه های مختلف دنبال می کنند. هماهنگی و تقسیم کار پیگیری و اجرا شده منجر به نتایج بهتر و کارآمدتر خواهد شد.

این مقام قضایی بر مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و تصریح کرد: در صورت امکان مشارکت مردم در حل معضلات فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان جشنواره، مسابقه، همایش و گفتگو، تحقق اهداف پیشگیرانه تسریع می شود و تسهیل شده است.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص اجرای تفاهم نامه منعقده بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ریاست جمهوری، قوه قضائیه و هلال احمر کشور در استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید