لزوم تداوم طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه علوم پزشکی مازندران


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810943

روح الله سلگی گفت: طرح شهید سلیمانی باید مانند گذشته با همکاری کربلا و دانشگاه های علوم پزشکی فعال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در یکصد و هفدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان مازندران با اشاره به اینکه تعطیلی عمومی آموزش و پرورش در سراسر استان ممنوع است و صرفا بر اساس مصوبه تصمیم گیری می شود. وضعیت کرونری دانشگاه تا پایان هفته جاری، موسسات پزشکی مازندران و بابل پیشنهادات پذیرش مسافران در محل اسکان و پذیرایی را به دلیل تعطیلات پایان سال و ابتدای سال 1401 به دبیرخانه ستاد تاج و تخت ارسال می کنند. .

سلگی افزود: کمیته اطلاع رسانی و جو روانی این هفته برای اقناع و اطلاع رسانی افکار عمومی مسافران با مسئولیت صدا و سیما و ارائه بسته پیشنهادی به دبیرخانه ستاد استانی تشکیل می شود. تا به ستاد ملی ارائه شود.«آهسته آهسته

وی گفت: طرح شهید سلیمانی باید مانند گذشته با همکاری کربلای معلی و دانشگاه های علوم پزشکی فعال شود و الزامات این طرح در جلسه مورد توجه قرار گیرد و در جلسه بعدی ستاد ارائه شود. اقدامات لازم جهت راه اندازی اکیپ پایلوت کنترل مسافران در مبادی ورودی استانی با توجه به تعطیلات پیش رو توسط نیروی انتظامی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و فرمانداران جهت کنترل کارت واکسن مسافران انجام شود.

سلگی یادآور شد: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مطابق با پایان سال طی نامه‌ای به امضای استاندار، نیازهای درمانی بیماران عروق کرونر و تجهیزات پزشکی را برای اعلام به وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پرورش آماده کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دستگاه های اجرایی موظفند هر 15 روز یکبار حداقل سه دوز واکسن تزریق کنند یا آزمایش PCR منفی ارائه کنند. در غیر این صورت مدیران دستگاه ها موظفند مطابق با الزامات طرح مدیریت هوشمند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: تمامی روسای بخش‌ها موظفند آخرین وضعیت خود را به کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل گزارش دهند تا از طریق سامانه توسعه‌یافته از وضعیت تزریق واکسن و بیماری کرون به کارکنان خود مطلع شوند. ضمناً دانشگاه های علوم پزشکی فوق الذکر فقط وضعیت بیماری را بصورت مخفیانه به کارکنان مربوطه مدیر گروه مربوطه گزارش می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید