لزوم تعیین هدف املاک واقع در طرح تفصیلی شهر یزد


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914269

حمسی یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان یزدی که موجب نارضایتی آنها شد، شفاف سازی نحوه توزیع املاک واقع در طرح تفصیلی شهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فخرالسادات خامسی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به برخی مطالبات شهروندان یزدی اظهار داشت: در دیدارهای مردمی که با شهروندان در مناطق برگزار می شود یکی از مهمترین خواسته های مردم این است که برای روشن شدن تخصیص املاک ، واقع در PUP شهرداری .

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: به عنوان مثال یک شهروند ملکی دارد که بیست سال در طرح تفصیلی بوده و متاسفانه شهرداری نه طرح را لغو می کند و نه ملکی را خریداری می کند. چنین املاکی در تمام مناطق شهر یافت می شود و همین مشکل باعث شده تا مالکان این املاک از بی توجهی شهرداری در این زمینه ناراضی باشند.

وی افزود: وضعیت این املاک به گونه ای است که نه مالک می تواند بسازد و نه شهرداری بهای ملک را پرداخت می کند و در عمل مالک از حق مالکیت محروم شده و قیمت ملک وی کاهش چشمگیری یافته است. .

حمسی یادآور شد: با تصمیم گیری برای اجرای هرچه سریعتر طرح تفصیلی علاوه بر بهبود و افزایش جلوه بصری شهر، رضایت شهروندان از دقت و خدمات رسانی مناسب شهرداری افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید