لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون کامل


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883663

معاونت فنی ارتقاء یافته مرکز بهداشت استان کرمانشاه؛

سارا شاه آبادی با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: کرونا تمام نشده است، بنابراین مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و واکسن را دریافت و تکمیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: در حال حاضر شش شهرستان گیلانگرب، سرپلذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور و هرسین از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

وی از بستری شدن 10 بیمار کرونایی خبر داد و افزود: دو بیمار کرونایی هم اکنون در بخش های ویژه و دو بیمار بدحال در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری هستند.

شاه آبادی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون تصریح کرد: تاکنون سه میلیون و 587 هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است.

وی مجموع واکسن های تزریق شده در نوبت اول را یک میلیون و 539 هزار دوز، در نوبت دوم یک میلیون و 374 هزار دوز و در نوبت سوم 673 هزار دوز اعلام کرد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: در مجموع 81 درصد جمعیت بالای 12 سال نوبت اول و 72 درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

شاه آبادی با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: کرونا تمام نشده است، بنابراین مردم نسبت به دریافت واکسن و تکمیل آن با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

وی با برشمردن پیامدهای منفی عادی سازی بیماری کرونا، گفت: در صورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و دوری از واکسیناسیون، باز هم شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید