لزوم حرکت شهرداری شهرکرد به سمت درآمدهای پایدار


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820039

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های شهرداری و شورای شهر کمبود منابع مالی و نبود درآمد پایدار است که باید به سمت ایجاد درآمد پایدار حرکت کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در جلسه شورای معاونین با اشاره به بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری گفت: به بودجه 1401 شهرداری توجه شده است.
وی با اشاره به کمبود بودجه در سال گذشته افزود: امیدواریم با دانش و بصیرت بتوانیم مسئولیت خود را در قبال مدیریت شهری در سال جدید بهتر از گذشته انجام دهیم.
سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: معاونت ها، مناطق، سازمان ها و تمامی مناطق و واحدهای اجرایی شهرداری باید برنامه ها و فعالیت های خود را در سال 1401 بر اساس بودجه تخصیص یافته اجرا کنند.
نجفی خاطرنشان کرد: شهرداری ها سازمان های درآمدی و هزینه ای و بودجه شهرداری ها دخل و خرج است و مدیریت شهری با تمهیدات لازم به دنبال حرکت در چارچوب قانونی است.
وی با اشاره به اهمیت حرکت شهرداری ها به سمت درآمدهای پایدار تاکید کرد: یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های شهرداری و شورای شهرداری کمبود اعتبارات و نبود درآمدهای پایدار است چرا که حل بسیاری از مشکلات شهرها نیازمند جذب منابع مالی است. اعتبار. “
شهردار شهرکرد گفت: اگرچه اجرای بودجه به مولفه های مختلفی بستگی دارد و شرایط اقتصادی کشور در اجرای بودجه شهرداری بسیار موثر است، اما امیدواریم امسال بودجه در گام اول اجرایی و اجرایی شود. در مراحل بعدی پروژه ها می توانیم در جهت مدیریت بهتر شهر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید