لزوم حضور مدیران و نمایندگان دولت در اسدآباد در جهاد برای بیان خدمات دولت / آماده سازی رسانه های انقلابی برای پوشش خدمات دولت


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892044

دولت در آستانه هفته از مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان دولت در شهرستان اسدآباد می خواهد که بر اساس دستور رهبری جهاد تبیین، جهاد بیان خدمات را به عهده بگیرند. ارائه شده توسط دولت و کنار گذاشتن خودتحریمی در بیان خدمات، البته رسانه های انقلابی نیز علاوه بر مطالبه حق بیشتر در راستای امید آفرینی و ناامید ساختن دشمن، به شرط همراهی نماینده دولت. ، از کار دولت انقلابی در این شهر حمایت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; دوم شهریور ماه به عنوان «آغاز هفته دولت» در تقویم ثبت شده و شاید بتوان آن را فرصتی مناسب برای برجسته کردن خدمات دولتی دانست.


دولت سیزدهم انقلاب و مردم امسال اولین هفته خود را دارد و پس از چندین ماه فعالیت می تواند اقدامات و خدمات خود را با کمک ابزارهایی مانند رسانه ها به گوش و نظر مردم برساند و این امر مستلزم عملکرد مدیران و نمایندگان دولت در هر شهرستان..


شاید یکی از حرکت های عجولانه دولت سیزدهم که چشمگیرتر از دولت های گذشته بود، سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه هیئت دولت در کمترین زمان ممکن بود و قطعا خیر و برکت به همراه داشت و در اینجا باز هم معرفی مدیران و نمایندگان حکومت در هر شهری نیازمند شهری است که خیر و برکت این سفرها را به گوش مردم برساند..


اکنون دولت در آستانه هفته کارمندان دستگاه های اجرایی و نمایندگان دولت در شهرستان اسدآباد را بر اساس دستور رهبری موظف می کند جهاد تبیین، جهاد بیان را به عهده بگیرند. از خدمات ارائه شده توسط دولت و کنار گذاشتن خودتحریمی در بیان خدمات البته ناگفته نماند رسانه های انقلابی در کنار مطالبه حق بیشتر برای امید آفرینی و ناامید ساختن دشمن، نماینده دولت را ارائه کرد. همراه است، کار دولت انقلابی در این شهر مفید خواهد بود..


لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و قدردانی از تلاش های دلسوزان انقلاب و مدیران و نمایندگان شهرستان در این دولت، انتظار می رود با کنار گذاشتن تحریم های خودخواسته در بیان خدمات دولت تدبیر و امید. باید از ظرفیت و فرصت خدمت رسانی همه رسانه ها به ویژه رسانه های انقلابی در آستانه هفته دولت استفاده شود..


همانطور که در رسانه ها گزارش شد فرمانداران شهرستان های نهاوند، تویسرکان، ملایر و بهار از بدو تحلیف 61 ، 52، 160 و 180 این طرح اعلام شده و قرار است فرماندار اسدآباد به عنوان نماینده دولت در آن شهرستان از این طریق اظهار عنایت و پروژه ها را افتتاح کند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید