لزوم راه اندازی گروه های جهادی تخصصی در ادارات مازندران

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783150

این امر توسط رئیس سازمان “بسیج” شهرستان کربلا تاکید شد

حمیدرضا شعبانی گفت: هر اداره باید حداقل یک گروه جهادی عمومی یا تخصصی به نام یک شهید ایجاد کند و برای جهادی و سایر حوزه هایی که به جامعه آسیب می زند دفاتر ارائه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، مجید رضا شعبانی سه شنبه شب در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان ها که در سالن همایش های شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال برگزار شد، با اشاره به راه اندازی اتاق فکر در پایگاه های مقاومت گفت: : بسیج باید نسبت به رفع موانع پیشرفت دستگاه های اجرایی در تحقق توسعه سازمانی و رفع مشکلات مردم اقدام کند.

شعبانی با بیان اینکه بسیج نیازمند ارائه وضعیت سازمانی و امکان سنجی خود برای شناسایی و معرفی زمینه های خدمت رسانی به مردم است تا مردم نسبت به حقوق و وظایف خود بیشتر آگاه شوند، افزود: مراجعه و افزایش بهره وری سازمانی بر اساس نیاز جامعه هدف. و اهداف سازمانی

مسئول دفاتر و کارکنان سپاه سازمان بسیج کربلا در ادامه به شفاف سازی در خصوص شناسایی قوانین و مقررات دست و پاگیر افزود: و از طریق نمایندگان مجلس پیشنهادات مناسب و کاربردی برای پیگیری و اصلاح ارائه شود.

شعبانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هر اداره باید حداقل یک گروه جهادی عمومی یا تخصصی به نام یک شهید ایجاد کند و برای جهادگران و سایر حوزه هایی که به جامعه آسیب می زند دفاتر ارائه دهد.

رئیس ادارات و کارکنان سازمان بسیج سپاه کربلا تاکید کرد: بسیج در اداره باید مطالبه گر، عرضه کننده، همراه و مسئولیت پذیر باشد.

شعبانی با اشاره به حمله سایبری دشمنان در خرابکاری در سامانه های شرکت نفت، گفت: سامانه های پمپ بنزین، قدردانی می کنم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین و کارکنان کربلا در پایان سخنان خود به احیای ارزش های اسلامی از جمله نماز، امر به معروف و نهی از منکر و مناسبت های ملی و مذهبی در ادارات اشاره کرد. و افزود: سبک زندگی اسلامی، تحقق دولت اسلامی، عملکرد سازمانی و از جمله مواردی است که فرماندهان باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید