لزوم فرهنگ سازی و نهادینه سازی رعایت اصول بهداشتی با الگوبرداری از سیره رهبر معظم انقلاب/ تولیدکنندگان واکسن ضد ولیعهد می تواند نیازهای غیرضروری کشور را صادر کند.


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822357

رئیس جلسه ستاد ملی مبارزه با ولیعهد:

رئیس جمهور بر تداوم رعایت کامل رویه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: گذشت زمان و کاهش شدت بیماری عروق کرونر قلب نباید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باعث عادی سازی و آرامش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی تاج و تخت تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قدردانی از همه دست اندرکاران مبارزه با ولیعهد فرمودند: رهبر معظم انقلاب تلاش در جهت نهادینه سازی و فرهنگ سازی رعایت اصول بهداشتی و رعایت توصیه های کارشناسان و تاییدیه ستاد ملی تاج و تخت در جامعه.

دکتر رئیسی، وزارت بهداشت و ستاد کل کشور را مرجع رسمی و اصلی اطلاع‌رسانی بیماری‌های عروق کرونر قلب دانست و گفت: و این امر بر آموزش تأثیر می‌گذارد، باید از آن پرهیز شود.

وی همچنین بر لزوم همکاری کشورها در مبارزه با ولیعهد تاکید کرد و از اراده جمهوری اسلامی ایران برای ادامه سیاست های بشردوستانه و کمک به کشورهای نیازمند منطقه و سایر نقاط جهان خبر داد.

آقای رئیسی همچنین بر لزوم کمک به چین برای مقابله با اپیدمی تاج کنونی تاکید کرد و گفت: چین با ارسال محموله واکسن در زمان بحران تاج در کشورمان به مردم کشورمان کمک کرده است و امروز در شرایطی هستیم که می‌توانیم به مردم کشورمان کمک کنیم. مردم و دولت چین با انتقال تجربیات علمی کشورمان به ولیعهد.

رئیس جمهور همچنین از اقدامات شرکت های ایرانی در تولید واکسن کراون تقدیر کرد و گفت: این شرکت ها می توانند واکسن های مازاد را با ذخایر لازم برای آینده مورد نظر افغانستان صادر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید