لزوم نظارت جدی بر بازار کاشمر در ایام پایانی سال / عدم جدیت در کنترل و کنترل قیمت ها ظلم به مردم است


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810780

عمو صراف بر لزوم نظارت جدی بر بازار کاشمر برای پایان سال تاکید کرد و گفت: اگر اعضای ستاد تنظیم بازار در بازرسی بازار و کنترل قیمت ها جدیت لازم را نداشته باشند، حقوق بشر و مصرف کننده پایمال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; امیر دایی صراف فرماندار کاشمر صبح امروز در جلسه مشترک کارگروه امنیت غذایی این شهرستان که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای حفظ آرامش بازار و کنترل قیمت ها.

وی با بیان اینکه با پایان سال و خرید در نوروز اهمیت نظارت بر بازار روز به روز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار باید به نظارت، کنترل و تنظیم بازار توجه ویژه داشته باشند و باید در این زمینه اقدام کنیم. راهی که مردم بتوانند سال را با آرامش به پایان برسانند.

دایی صراف با تاکید بر اینکه نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی و نیاز مردم بسیار مهم است، گفت: این در حال تبدیل شدن به یک ظلم و ظلم است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت و بازرسی جدی از نانوایی ها به منظور رعایت کیفیت و قیمت نان و پروتکل های بهداشتی، اذعان داشت: با تشکر.

رئیس کارگروه نظارت و بازرسی ایمنی مواد غذایی و اقدام مشترک در کاشمر نیز در پایان گفت: مشارکت و حضور اتحادیه های صنفی و سایر تشکل های عضو کارگروه نظارت و بازرسی ایمنی مواد غذایی و اقدام مشترک در گشت های مشترک و بازرسی بازار ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید